Gå til innhold

Hvilke ting/malerier etc er fine å ha på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å få satt opp mer dekorasjoner etc på veggen og i stua/kjøkkenet. Hvilke ting/malerier etc er fine å ha på veggen? Jeg ønsker fortrinnsvis forslag fra kvinnene her inne på forumet.  

Anonymkode: 33f4e...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er populært med bildevegger for tiden, mange rammer i forskjellige størrelser osv samlet over en sofa eller en skjenk for eksempel. Så kan man velge fine bilder med farger som passer resten av stua. Selv er jeg også veldig glad i å dekorere med planter, enten på hyller eller hengende fra taket.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, rebony skrev:

Er populært med bildevegger for tiden, mange rammer i forskjellige størrelser osv samlet over en sofa eller en skjenk for eksempel. Så kan man velge fine bilder med farger som passer resten av stua. Selv er jeg også veldig glad i å dekorere med planter, enten på hyller eller hengende fra taket.

Hva bruker du for å henge plantene fra taket? 

Jeg er også glad i planter og har store tre/busker ved veggene. Da trenger jeg ikke pynt der. 

Ellers er det fint med noe personlig. Om det er bilder av familie kan være så som så. Men er du glad i natur så er det fint med naturbilder. Bilder du har tatt selv er veldig kjekt.

Anonymkode: 569b3...370

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva bruker du for å henge plantene fra taket? 

Jeg lager egne "macrame plant hangers", men man får også kjøpt de billig både på nettet og i diverse interiørbutikker, blant annet hos  Lagerhaus.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...