AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Samboeren min vil ut av forholdet. Vi har et lite barn sammen. Han har tilogmed bestilt time til mekling. Men i helgen har han plutselig vært helt annerledes: spurte om vi skulle reise på hytta sammen, og flørter. Men likevel vil han at vi skal gå fra hverandre. Når jeg spør om grunnen sier han at vi er for forskjellige og at forholdet går for mye opp og ned. Jeg er enig i noe av det, men vi har likevel et godt forhold i mine øyne, med normale opp og nedturer. Jeg mistenker at han er deprimert, med mye krav på jobben osv. Jeg har vært sønderknust over at han ikke vil mer, men blir veldig forvirret av denne oppførselen. Noen som har tanker rundt dette, evt erfaringer? Vil ikke at forholdet skal ta slutt, men vil jo heller ikke trygle og be hvis han ikke vil mer 😔 Anonymkode: 617ec...5e6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Han vil ha sex og ikke noe annet. Du har skrivd så mange tråder at vi er lei. Anonymkode: 3dda6...551 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Hvor lenge har dere vært sammen og hvor gammel er barnet? Anonymkode: 0fbbe...f25
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min vil ut av forholdet. Vi har et lite barn sammen. Han har tilogmed bestilt time til mekling. Men i helgen har han plutselig vært helt annerledes: spurte om vi skulle reise på hytta sammen, og flørter. Men likevel vil han at vi skal gå fra hverandre. Når jeg spør om grunnen sier han at vi er for forskjellige og at forholdet går for mye opp og ned. Jeg er enig i noe av det, men vi har likevel et godt forhold i mine øyne, med normale opp og nedturer. Jeg mistenker at han er deprimert, med mye krav på jobben osv. Jeg har vært sønderknust over at han ikke vil mer, men blir veldig forvirret av denne oppførselen. Noen som har tanker rundt dette, evt erfaringer? Vil ikke at forholdet skal ta slutt, men vil jo heller ikke trygle og be hvis han ikke vil mer 😔 Anonymkode: 617ec...5e6 Så du mener at han må være deprimert når han ikke lenger vil være i forhold med deg? Tanken har ikke slått deg at han rett og slett ikke vil ha deg mer? Anonymkode: 65996...ae5 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Noen ønsker å gå når det blir vanskelig. De skjønner ikke at livslange forhold har hatt sine opp- og nedturer, men at paret har kommet seg styrket ut av det. Nå er jeg selv bare 30 år, men jeg har vært sammen med mannen i 10 år, og i løpet av de 10 årene har vi jammen støtt på en del utfordringer. Det har aldri vært vold eller utroskap eller noe slikt inni bildet, men vi har vært i vanskelige situasjoner som følge av at vi har utviklet oss som mennesker. Flere ganger har det å gå føltes som det letteste, og jeg har flere venninner som har rådet meg til å gjøre det og som har gått selv i lignende situasjoner. Jeg er veldig glad jeg ikke gjorde det, for til slutt falt alt på plass og vi er lykkelig gift og har ett barn (ønsker ett til senere). Venninnene mine er fortsatt enten single eller er i forhold som har vart kort. Én venninne har til og med nylig fått barn, etter at hun ble gravid med barnefaren etter 3 mnd. Det var nok veldig planlagt fra hennes side, fordi hun var 30 og begynte å bli stresset for å ikke få barn. I 20-årene dumpet hun menn ved den minste lille utfordring. Anonymkode: ffb29...87d 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at han må være deprimert når han ikke lenger vil være i forhold med deg? Tanken har ikke slått deg at han rett og slett ikke vil ha deg mer? Anonymkode: 65996...ae5 Hvorfor må du være så frekk? Jeg er drittlei av dere her inne som kun kommer inn hit for å lire av dere stygge kommentarer og sparke folk som allerede ligger nede. Du må da også forstå at TS blir usikker når han sender blandede signaler? Anonymkode: 92071...500 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Så du mener at han må være deprimert når han ikke lenger vil være i forhold med deg? Tanken har ikke slått deg at han rett og slett ikke vil ha deg mer? Anonymkode: 65996...ae5 Den kommentaren var unødvendig stygg. Anonymkode: dd1d3...f30 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ønsker å gå når det blir vanskelig. De skjønner ikke at livslange forhold har hatt sine opp- og nedturer, Anonymkode: ffb29...87d Jøss, hva om han rett og slett ikke har følelser for Ts lenger, at han vil ut av forholdet. Det må jo ikke forklares med at han ikke vet bedre. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du være så frekk? Jeg er drittlei av dere her inne som kun kommer inn hit for å lire av dere stygge kommentarer og sparke folk som allerede ligger nede. Du må da også forstå at TS blir usikker når han sender blandede signaler? Anonymkode: 92071...500 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kommentaren var unødvendig stygg. Anonymkode: dd1d3...f30 Deg om det. Det er vel ikke så pent overfor Ts og oppmuntre henne med at han vet ikke bedre, og det ordner seg osv. Sannheten kan være vond og bære, men til syvende og sist så er det bedre å vite sannheten fremfor å leve på en løgn. Anonymkode: 65996...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #9 Skrevet 25. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at han må være deprimert når han ikke lenger vil være i forhold med deg? Tanken har ikke slått deg at han rett og slett ikke vil ha deg mer? Anonymkode: 65996...ae5 Det er ikke akkurat ukjent at depresjon kan ta livet av forhold. Det er faktisk en velkjent "bivirkning" av depresjon. Anonymkode: 337e3...58d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #10 Skrevet 25. august 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Deg om det. Det er vel ikke så pent overfor Ts og oppmuntre henne med at han vet ikke bedre, og det ordner seg osv. Sannheten kan være vond og bære, men til syvende og sist så er det bedre å vite sannheten fremfor å leve på en løgn. Anonymkode: 65996...ae5 Hvis man har et snev av takt og tone og evne til å sette seg inn i hvordan en melding som du skrev kan føles for mottakeren så skriver man ikke slikt. Det er også en stor forskjell på å kaste blår i øynene på TS og det å skrive at han ikke "vil ha mer av henne". Tenk deg om... Anonymkode: dd1d3...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå