Gå til innhold

Føles klitorisen øm hos kvinner etter orgasme.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Oppleves  klitorisen øm hos kvinner  etter en stimulering / orgasmen.   Elller kan de med fordel fortsette å stimuleringen  uavbrutt til  opnår orgasme nr . 2-3  o.s.v. ?  Hvor lang tid må de evntl. avvente før neste økt  ?

.... Føler kvinner at de blir søvning / utslitt etter en orgasme   

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Rett etter orgasme er det fryktelig dersom mannen er for gira og vil stimulere meir. Rett og slett vondt. 

• Liker 4
Skrevet

Ja. Kan bli trøtt etterpå

Anonymkode: 9ebb9...68d

Skrevet

Ja, veldig ømt

Skrevet

Veldig ømt! Men går fint ann å ta kuken inni fitten med en gang jeg har fått orgasme om han bare er litt forsiktig i begynnelsen.

Anonymkode: d03b7...ffc

Skrevet

Ja, veldig ømt. Da er det fingrene bort. Jeg har absolutt ikke lyst på mer sex etter jeg har fått orgasme. Blir trøtt ja.

Anonymkode: c5ee5...ee2

• Liker 2
Skrevet

Ja, hvis det er klitorisstimuli som har fått meg til å komme. Da må den hente seg inn litt.  Men kan gjerne fingres eller knulle, blir kåtere og vil gjerne ha mer...

Anonymkode: 52f24...519

• Liker 3
Skrevet

Den blir øm eller på en måte kilen. Må vente et par minutter før jeg kan fortsette med direkte klitorisstimuli for runde 2 og 3 og 4. 
Vi pleier å puste ut et par minutter etter orgasmen, bare slappe av i senga, også begynne å kose og ta på kroppene til hverandre igjen, og sakte men sikkert på klitoris igjen. 

Blir mer energifull av de ordentlig gode orgasmene , men når jeg onanerer bare fordi jeg kjeder meg så kan jeg bli litt mer trøtt av det. Ikke fordi jeg blir døsig av orgasmen men fordi tankene i hodet stopper , og det hender plager meg med mye tanker når jeg ikke får sove om kvelden. 

Anonymkode: 29555...051

Skrevet

Jeg blir veldig øm. Om man fortsetter med stimuli gjør det bare vondt. Orker ikke flere orgasmer. Blir ikke spesielt trøtt. Vil tro dette varierer fra kvinne til kvinne.

Anonymkode: 64ab1...3ef

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig ømt. Da er det fingrene bort. Jeg har absolutt ikke lyst på mer sex etter jeg har fått orgasme. Blir trøtt ja.

Anonymkode: c5ee5...ee2

Hva med en runde til? 😊

Anonymkode: d4aee...ccf

Skrevet

Jeg kan like/tåle ganske hard stimulering av klitoris, men med en gang jeg kommer så må jeg nesten dytte bort mann/vibrator/womanizer og ta en pause, som andre sier så blir det nesten litt vondt. 

Trenger bare pause fra helt direkte stimulering rett på klitoris, jeg kan fortsette å ha sex og også bli slikket så lenge selve klitten får være i fred i ett minutt. Nå er jeg med en mann som er kjempegod på å slikke, så et par klitorisorgasmer er bare en del av forspillet. Alltid klar for mer sex, jeg kan holde på og få både klitoris og vaginalorgasmer til jeg er fysisk utslitt bare, sånn at musklene blir gele og man må hente inn pusten. Mister aldri lysten på mer, og blir heller ikke spesielt søvnig.

Anonymkode: ea686...e13

Skrevet

Den blir ganske øm og følsom ja, da er det ikke noe godt med mer stimulering på en stund. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...