Gå til innhold

Hvis du får et dickpic på snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uoppfordret hva gjør du som kvinne da?

Anonymkode: 46276...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra hvem?

Anonymkode: a65d2...2ff

Skrevet

Ingenting. 

Anonymkode: 108f5...01e

Skrevet

Ler. Hvis noen tror at jeg ikke har sett en pikk før i min alder, så er det noe rart med vedkommende. 

Og hvis noen tror at jeg blir imponert av og se bilde av en pikk så er det også litt rart.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fra hvem?

Fra menn

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fra menn

Fremmede menn? Det er blotting, da anmelder jeg

• Liker 5
Skrevet

Ler, lurer på hvorfor vedkommende har sendt det. Det blir nok fort noe som deles muntlig til venner og så ler vi sammen om det. Etter det er det glemt. 

Anonymkode: a9cb9...cff

• Liker 1
Skrevet

Skjermbilde og sender til mora. Siden vedkommende har så eksponeringsbehov og ønske om å vise seg fram.

Anonymkode: f2cf2...5fd

• Liker 5
Skrevet

Jeg lo da det skjede med meg. Fyren ble så fornærma at jeg (heldigvis) ikke hørte noe mer fra han. 😂

Anonymkode: 248b0...27f

• Liker 1
Skrevet

Er du samme person som lurte på hvorfor kvinner ikke setter pris på penisbilder, eller er søndag dagen for spørsmål for penisfikserte menn?

Anonymkode: ca8ec...0c8

• Liker 2
Skrevet

Enten så sier jeg ingenting. Ellers så skriver jeg "Moren din må være jævlig stolt over hva hun har skapt. Så kanskje hun vil sette pris på dette bilde, som en liten reminder ;)

Enten så kaller de meg fitte eller så blir jeg blokkert. Samme hvilket utfall; jeg vinner, de taper. 

Anonymkode: 539c4...dfc

• Liker 6
Skrevet

Nå har jeg ikke snap, men om jeg hadde hatt det og noen hadde sendt meg bilde av pikken, ville jeg med største sannsynlighet ignorert fyren. 

Skrevet

screenshotter og svarer ikke.

Anonymkode: 86ec7...a64

Skrevet

Sletter vedkommende fra Snap. Jeg kan ikke utstå å åpne snap for så å få en stivert i fleisen. 

Hva fader, liksom!?!? Hva får den andre personen til å tro at dèt var noe jeg ville bli hoppende glad for?

• Liker 1
Skrevet

Ser den, og svarer om jeg har lyst 😛 

Anonymkode: a24da...763

Skrevet

Tar bilde av det med en annen telefon jeg også har, så han ikke ser at jeg har tatt screenshot. Så ignorerer jeg han, mister respekten for han, og sender en melding til de familiemedlemmene jeg finner via facebooken hans. Uten bildet så de slipper å se men hvor jeg forklarer hva han driver med. 
Har bestemt meg for å begynne å anmelde det, alle uoppfordrede penisbilder fra nå av.  Men har enda ikke fått noen nye etter jeg bestemte meg for det for jeg har sluttet å gi ut snappen min til gutten nettopp for å slippe å få penisbilder. 

Er det en jeg allerede har et seksuelt forhold til så er det helt greit å få penisbilde men der er ikke noe jeg blir tent av eller noe. 

Anonymkode: 4c933...838

• Liker 1
Skrevet

Anmelder. Det er seksuelt krenkende atferd, og det er ulovlig. Penisbilder er nå er problem, jenter helt ned i begynnelsen av tenårene får slike bilder helt uoppfordret, og det får faktisk mange til å føle seg krenket.  Jeg blir litt overrasket over kvinner som bare godtar det. Hvis du godtar slik oppførsel så fortsetter det, og man sender en beskjed til menn om at det er greit. Det er ikke greit. Du skal ikke godta det. Å bli anmeldt når man gjør noe ulovlig sender en ganske klar beskjed om hva vi syns om slik oppførsel. 

Uoppfordret penisbilde er blotting! Blotting er ikke lov. 

• Liker 5
Skrevet

Om en jeg ikke har seksuell kontakt med plutselig sender dicpic så oppnår han enten taushet eller latter tilbake.

Anonymkode: 3d42a...d41

Gjest Warrior
Skrevet

Anmelde dickpics? Jøss🤣 Sorry at jeg ler men er dickpics blitt kriminelt og nærmest dødelig eller? Høres nesten sånn ut. Veldig mange får dp hver eneste dag, men aldri tenkt på noe anmeldelse og alle har overlevd dp. Gjør som alle andre. Slett og blokker. Verre er det ikke. Lage drama av noe så lite huff😂

Skrevet
4 minutter siden, Kvelertak skrev:

Anmelde dickpics? Jøss🤣 Sorry at jeg ler men er dickpics blitt kriminelt og nærmest dødelig eller? Høres nesten sånn ut. Veldig mange får dp hver eneste dag, men aldri tenkt på noe anmeldelse og alle har overlevd dp. Gjør som alle andre. Slett og blokker. Verre er det ikke. Lage drama av noe så lite huff😂

Tror blotting er kriminelt ja

Anonymkode: 3100e...ab2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...