Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ungdom med adhd. Han har hatt sine utfordringer på barneskolen. Etter han begynte på ungdomsskolen har han fått en helt annen hverdag. Endelig mestrer han skolen og trives stort. De skal nå på klassetur og han har ikke lyst å bli med. Rett og slett fordi han er litt lat. De skal gå i fjellet i 2 dager. Jeg tenker det er kjempeviktig at han deltar fordi det gir han mestring og han trenger det sosiale. Har sagt at han får 1000 kr om han gjennomfører. Nå er han gira på fjellturen og vil gjennomføre. Er det dumt å bestikke ungdommen med penger for å gjøre dette? Han har vært sur i 3 uker pga denne fjellturen. Nå har jeg fått han på gli. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å gå litt tur før denne klasseturen. Spesielt om han ikke går noe særlig tur sånn ellers. 

Anonymkode: 255a7...56d

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Det er verdt det når han gjør noe han ellers ikke ville prøvd tenker jeg. Kanskje han elsker turen og får nye interesser. pga det.

Skrevet

Vet ikke om det er dumt, men jeg hadde glatt gjort det samme om det hadde funket.

Anonymkode: d6b5d...1bc

• Liker 1
Skrevet

Ååh.. tusen takk for svar! Han har gått masse turer, og er aktiv ellers. Men det er nok PC’n som blir hardt å være uten tror jeg. Lat på den måten 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...