Gå til innhold

Erogene soner du vil bli tatt på under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har forspill og koser i sengen, hvilke plasser på kroppen må kjæresten din helst ta på deg for at du skal bli ekstra kåt?

For min del så er det å kline litt og at kjæresten kysser og stryker rundt navlen en viktig del av forspillet.

Anonymkode: 710dd...d52

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En kombinasjon av flere erogene soner samtidig er best, hjernen jobber raskere og blir forvirret, tenningen blir større....

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Halsen. Når han kysser meg på halsen blir jeg helt "hjelpeløs". Digger også bli kysset i lysken når vi har kommet så langt. 

• Liker 4
Skrevet

For at kona skal bli skikkelig tent så krever det en del leking med brustknoppene hennes. Dette er noe jeg elsker og hun kommer også på den måten mange ganger.

Anonymkode: 94d48...d6d

• Liker 1
Skrevet

😍

Anonymkode: 72cec...577

• Liker 1
Skrevet

Halsen- kyssing og litt småbiting gjør meg ganske mør. Brystknoppene- ohlalala! Rumpa. Lysken, nakken. Øreflippene...

Anonymkode: 2b999...736

• Liker 1
Skrevet

Rumpa. 

Anonymkode: 38394...67a

• Liker 1
Skrevet

Puppene 😍

Anonymkode: bd4c6...686

• Liker 2
Skrevet

Rumpa, men liker å kjenne hendene over alt....stryke på meg....godt.

Anonymkode: 75ed2...b19

• Liker 1
Skrevet

Stryke over hele kroppen, kyss på brystvorter og nakke og hender i hårfestet bak på hodet

Anonymkode: 36109...518

• Liker 2
Skrevet

Brystene, brystvortene masse, området ned mot magen under brystene, nedenfor hoftene, halsen, ørene, nakken, lårene, rumpa, ryggen

Anonymkode: c25de...5b5

• Liker 2
Skrevet

Håndleddene.

Anonymkode: 98088...371

• Liker 2
Skrevet

Puppene, magen og rumpa 😍

Anonymkode: 0eb79...c45

• Liker 2
Skrevet

Ansiktet...Når han holder og stryker...nærmer seg overgangen mellom kjeve og øret...jeeeeeze.

Anonymkode: 7bf91...e7f

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Det er ikke bare bare å ha en sensitive navle. Dette skjedde for en drøy mannsalder siden. Jeg var i tenårene og skulle til kontroll av navlebrokket og om det måtte oopereres. Husker ikke detaljer, men det jeg skal fortelle står levende for meg den dag i dag. Selve undersøkelsen husker jeg lite av. Men legen hadde assistanse av en sjukepleierstudent som var i praksis og det ble spurt om jeg kunne stille navlen til disposisjon så hun fikk praksis i å diagnostisere et navlebrokk
Jenta var pen hun, men fryktelig gammel. I alle fall minst 20 år. Jeg ble lagt på en benk med magen bar og hun trykket forsiktig på navlen. "Jo jeg kjenner brokket," husker jeg hun sa. Så slapp hun og hun konstaterte forbauset at navlen spratt ut igjen, så hun trykket på nytt og slapp og slik holdt hun på litt. Det var da "katastrofen" inntraff. Det var jo så fantastisk godt at noe litt nede på kroppen begynte å reagere. Jeg hadde ikke noe særlig klær på kroppen så det ble jo akk så synlig.
Legen stod med ryggen til. Men hun så det garantert. Hun trykket et par ganger ekstra på navlen, sendte meg et strålende smil , takket pent for lånet av navlen og vekk var hun.
Desverre så jeg henne aldri igjen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.8.2019 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Når dere har forspill og koser i sengen, hvilke plasser på kroppen må kjæresten din helst ta på deg for at du skal bli ekstra kåt?

For min del så er det å kline litt og at kjæresten kysser og stryker rundt navlen en viktig del av forspillet.

Anonymkode: 710dd...d52

For at jeg skal bli tent må typen min ta 1 eller flere fingre i rumpa på meg 🙂

Anonymkode: 1e8b5...50d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor i syklusen jeg er. Av og til brystene men av og til er de ømme. Men har tydelig kroppsspråk så han skjønner det fort 😉 Ellers stryke rygg, kysse under armer, hals, kysse overgang rygg/rompe

Anonymkode: 5a7df...618

AnonymBruker
Skrevet

Albuen

Anonymkode: 5eae2...a44

AnonymBruker
Skrevet

Rumpa og bak på lårene. Lett kiling/forsiktig skraping med neglene på rumpa gjør at jeg egt tenner umiddelbart..

Anonymkode: 947d1...b2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...