Deerinspotlight Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Er det bare jeg som syns det er kjempe ubehagelig? Tenker på for eksempel om noen du har snakka noen få ganger med på nett skriver om at de vil "kose" deg og "stryke på kinnet" osv? Jeg får helt fnatt av det. Føler andre det sånn eller er det greit at noen du nesten ikke kjenner skriver om at de vil klemme og stryke på deg? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Jeg får også helt spader av sånt. Faktisk så er det dealbreaker for meg i 10 av 10 tilfeller. Anonymkode: aaced...85e
SardintrollReturns Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 Nei, jeg synes også det blir utrolig kleint og ubehagelig om en jeg bare såvidt kjenner begynner å "koseprate" med meg som om vi hadde vært sammen i årevis.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 Hvor treffer dere disse folkene dere nesten ikke kjenner? Anonymkode: 6f70c...8e4 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 Eh.. hvorfor i all verden skulle noen skrevet det? Anonymkode: 8381b...f93 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor treffer dere disse folkene dere nesten ikke kjenner? Anonymkode: 6f70c...8e4 Må vel treffes for å bli kjent, men om noen hadde begynt å prate sånn, hadde jeg nok droppet å bli mer kjent ja. Anonymkode: c959a...006
SardintrollReturns Skrevet 26. august 2019 #7 Skrevet 26. august 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor treffer dere disse folkene dere nesten ikke kjenner? Anonymkode: 6f70c...8e4 I mitt tilfelle var det på en fest, og kom i prat med en venn av en venn osv. som jeg ikke hadde møtt før. Merket på hele ham at han var mer enn middels interessert, og begynte å fable om at vi kanskje burde treffes til uka, telte sammen osv, samt et par klemmer som ble litt for lange etter min smak. Utover det så var han ikke ekkel i seg selv, ikke noe klåing eller noe, men jeg synes det var ubehagelig siden han var så frampå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå