Gå til innhold

Når folk du nesten ikke kjenner begynner med "koseprat"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er kjempe ubehagelig? 
Tenker på for eksempel om noen du har snakka noen få ganger med på nett skriver om at de vil "kose" deg og "stryke på kinnet" osv? Jeg får helt fnatt av det. Føler andre det sånn eller er det greit at noen du nesten ikke kjenner skriver om at de vil klemme og stryke på deg? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også helt spader av sånt. Faktisk så er det dealbreaker for meg i 10 av 10 tilfeller.

Anonymkode: aaced...85e

Skrevet

Nei, jeg synes også det blir utrolig kleint og ubehagelig om en jeg bare såvidt kjenner begynner å "koseprate" med meg som om vi hadde vært sammen i årevis. 

Skrevet

Hvor treffer dere disse folkene dere nesten ikke kjenner?

Anonymkode: 6f70c...8e4

• Liker 3
Skrevet

Eh.. hvorfor i all verden skulle noen skrevet det?

Anonymkode: 8381b...f93

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må vel treffes for å bli kjent, men om noen hadde begynt å prate sånn, hadde jeg nok droppet å bli mer kjent ja.

Anonymkode: c959a...006

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mitt tilfelle var det på en fest, og kom i prat med en venn av en venn osv. som jeg ikke hadde møtt før. Merket på hele ham at han var mer enn middels interessert, og begynte å fable om at vi kanskje burde treffes til uka, telte sammen osv, samt et par klemmer som ble litt for lange etter min smak. Utover det så var han ikke ekkel i seg selv, ikke noe klåing eller noe, men jeg synes det var ubehagelig siden han var så frampå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...