Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg skal i bryllup om to uker også lurer jeg på om folk legger godt merke til skoene :) Jeg har en fin lett kjole, men til sko har jeg ikke klart å finne noe, siden jeg ikke passer i alt.. Nå har jeg tenkt å bruke noen av de lave som er mange av nå, litt tøfle aktig/kina sko, som folk går med til hverdags. Er det helt forferdelig???

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange fine lave sko i butikkene nå. Trenger ikke være høy stillett for at det skap være fint!

Om folk legger merke til skoene? De er jo en del av helhetsinntrykket da...

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags kjole skal du ha da? endel av disse skoene er jo ganske pyntet om jeg ikke har misforstått skovalget ditt, i så fall er det helt sikkert greit.

Gjest Anonymous
Skrevet

kjolen er en lys lang sommerkjole, veldig fin og dyr, he he :) Skoene er strikk over på midten og helt lave hvite (i noe som ligner skinn) (tøffel-aktige) fra vagabond.. De er jo litt hverdagslige som sagt, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre!

Skrevet

Jeg legger alltid merke til hva slags sko folk har på seg. Derimot syns jeg ikke at det er noe galt å gå i kinasko i bryllup, hvis de passer til antrekket.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så bra! Selv om det er sko en kan gå med til vanlig i dongri eller skjørt?

Gjest Catzy i.i.
Skrevet

Til en pen sommerkjole, så høres de skoene bedre ut enn hvis du hadde tatt "det eneste paret med sorte pensko du har". Ser stadig damer som ser ut til å kun ha et par pensko, og de er sorte og ble kjøpt på 90-tallet. Samme hva de har på seg ellers, spesielt lyse sommerting, så har de disse skoene.

Nei, heller søte kinasko da. :)

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...