AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Hei, Jeg leter etter et par skinnyjeans som ikke klemmer rundt magen når man sitter. Opplever at flere typer holder formen litt for godt og regelrett kutter inn i magen når jeg sitter. Er ikke tykk eller bruker for små bukser. Noen tips? Noen som f.eks har strikk i livet? Anonymkode: f760f...b46
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg leter etter et par skinnyjeans som ikke klemmer rundt magen når man sitter. Opplever at flere typer holder formen litt for godt og regelrett kutter inn i magen når jeg sitter. Er ikke tykk eller bruker for små bukser. Noen tips? Noen som f.eks har strikk i livet? Anonymkode: f760f...b46 Dr.Denim(carlings) , Peachy jeans (bikbok) Curvy jeans (Gina Tricot) Anonymkode: 67cb7...f06
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Jeg liker gina sine low waist super stretch jeans https://www.ginatricot.com/no/search/low Anonymkode: 81d27...aa4
Gjest Krampus Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Liker H&M sine high waist super stretch.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Du trenger bukser med høyere (ev. lavere) liv. Anonymkode: 199f5...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå