AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Trenger en god megler (meglerfirma) til å selge i Oslo. Kom i kontakt med en pågående og frekk ung megler som i tillegg til å oppgi feil informasjon ( lyve på seg salg og erfaring, ha feil priser) ikke hadde øye for estetikk. Dessuten snakket han nedsettende om tidligere arbeidsgiver. Hans hyggelige tone ble en helt annet da jeg ikke vil benytte meg av han. Veldig lite hyggelig å få skjennepreken Kan noen berge meg fra å havne i klørne på en sånn en gang til? Noen erfaringer og tips? Anonymkode: dbe12...964
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Ta kontakt med meglerhus i området (anbefaler å bruke lokale, de som kjenner og er vant med å jobbe i din bydel). se gjerne på Finn – hvilke annonser ser fine ut? God tekst, gode bilder? Gå på visninger og se hvordan meglerne er på visning. inviter 4-5 ulike hjem til deg. Gå gjennom leiligheten og papirer (regnskap fra sameie o.l.) sammen. Be om pristilbud fra alle. gå for den som gir deg best magefølelse. Husk: toppmeglerne er ofte helt vanvittig travle, og lar mindre erfarne meglere på kontoret gjøre mye av jobben, men sørg for at de selv tar seg av visningene, så er mye gjort. vi gikk for en toppmegler (partner i byrået), og kunne ikke vært mer fornøyde. Anonymkode: 0fcaa...314
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Veldig fornøyd med Henrik Øygarden ved Eie Majorstuen. Faglig dyktig og profesjonell type. Anonymkode: d4939...27b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Trenger en god megler (meglerfirma) til å selge i Oslo. Kom i kontakt med en pågående og frekk ung megler som i tillegg til å oppgi feil informasjon ( lyve på seg salg og erfaring, ha feil priser) ikke hadde øye for estetikk. Dessuten snakket han nedsettende om tidligere arbeidsgiver. Hans hyggelige tone ble en helt annet da jeg ikke vil benytte meg av han. Veldig lite hyggelig å få skjennepreken Kan noen berge meg fra å havne i klørne på en sånn en gang til? Noen erfaringer og tips? Anonymkode: dbe12...964 De er alle sånn. Til slutt selger leiligheten om det er bra og ligger på riktige sted. Hvis ikke redder ikke megleren heller. Fin billigst mulig, bruk OBOS megler om du er OBOS medlem. Eller Himla. Anonymkode: 8b169...919
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Føler med deg! Man får helt avsmak for meglere. Toppmeglere har jeg dårlige erfaringer med, så jeg velger heller jordnære og rolige typen som ikke er for pågående. Jeg er har ennå ikke erfart å ett dårlig salg. Anonymkode: 88efc...46f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 Har kun negative erfaringer med meglere. Det vil si, de kan få jobben gjort, men sympatiske eiendomsmeglere har jeg dessverre ikke møtt. Lykke til. Anonymkode: b9654...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå