AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Ser at flere deler oppfatning av at caps er stygt og harry, hvilke molbotankegang er dette? Caps er for å beskytte, spesielt mot sol men også mot regn, caps bakfra har også en funksjon. Og det er å beskytte nakken for sola. Kjenner du at det brenner i nakken så er det en fordel å snu capsen. Vil du bli solbrent og kanskje få kreft så versegod... Anonymkode: 8d524...e3b 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Caps er harry på alle under 20. Det finnes andre alternativer solkrem
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Solkrem har begrenset funksjon Anonymkode: 8d524...e3b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Caps er gode greier. Jeg hever meg over forståsegpåerne og gir meg faen i om folk syns det er harry:-) Anonymkode: 0ddbb...bdb 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Jeg ser en del av disse som har begynt å miste håret tidlig bruker caps, og det skjønner jeg godt. Da kan de både skjule hårtap, samt beskytte hodet mot sol, for et hode uten hår er mer utsatt for å bli skadet av solen. Om caps er harry eller ikke, syns jeg kommer veldig an på stilen eller. Caps og koseklær = harry, caps og felleskjøpet-dress = harry, caps og store, vide klær = alt for wannabe kul = harry, caps + helt vanlig jeans og t-skjorte = innafor. Anonymkode: c463e...b0e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 Caps er harry. Brukes av bygdetullinger og menn som prøver å skjule at de har måne Anonymkode: aec15...822
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 Caps er solbeskyttelse og også beskyttelse for noen regndråper når jeg er ute på joggetur. Helt super! Anonymkode: bace6...abb
SardintrollReturns Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 Caps er helt ålreit, det er når skyggen er på en av sidene at det ser fjollete ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå