Gå til innhold

Caps er tingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at flere deler oppfatning av at caps er stygt og harry, hvilke molbotankegang er dette? 

Caps er for å beskytte, spesielt mot sol men også mot regn, caps bakfra har også en funksjon. Og det er å beskytte nakken for sola. Kjenner du at det brenner i nakken så er det en fordel å snu capsen. 

Vil du bli solbrent og kanskje få kreft så versegod... 

Anonymkode: 8d524...e3b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Caps er harry på alle under 20. Det finnes andre alternativer solkrem :)

Skrevet

Solkrem har begrenset funksjon

Anonymkode: 8d524...e3b

Skrevet

Caps er gode greier. Jeg hever meg over forståsegpåerne og gir meg faen i om folk syns det er harry:-)

Anonymkode: 0ddbb...bdb

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser en del av disse som har begynt å miste håret tidlig bruker caps, og det skjønner jeg godt. Da kan de både skjule hårtap, samt beskytte hodet mot sol, for et hode uten hår er mer utsatt for å bli skadet av solen. Om caps er harry eller ikke, syns jeg kommer veldig an på stilen eller. Caps og koseklær = harry, caps og felleskjøpet-dress = harry, caps og store, vide klær = alt for wannabe kul = harry, caps + helt vanlig jeans og t-skjorte = innafor.

Anonymkode: c463e...b0e

Skrevet

Caps er harry. Brukes av bygdetullinger og menn som prøver å skjule at de har måne

Anonymkode: aec15...822

Skrevet

Caps er solbeskyttelse og også beskyttelse for noen regndråper når jeg er ute på joggetur. Helt super!

Anonymkode: bace6...abb

Skrevet

Caps er helt ålreit, det er når skyggen er på en av sidene at det ser fjollete ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...