Thomasine Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har tenkt å kjøpe en trimsykkel, men vet egentlig ikke hva jeg skal se etter evt. passe meg for. Tenkte da på dere her inne. Hjelp me g sånn at jeg ikke kjøper gal sykkel!!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Pass på at du kan stille setet opp og ned og att og fram. Sittestillingen skal også være komfortabel. Kontroller at du kan få den opp i gir som er tungt nok for deg. De lette girene har lite for seg på en trimsykkel, liksom... Sykkelcomputer er jo greit å ha med, selv om de fleste blir solgt med det nå... Hvis det ikke går an å bytte sete på sykkelen, sørg for å kjøpe en med et brukbart mykt sete. Er håndtaket komfortabelt? Bråker sykkelen? Jeg liker nemlig å se film mens jeg sykler inne, og da er det lite praktisk med en sykkel som bråker skikkelig. Står den støtt? Kommer ikke på mer å tenke på....
Gjest allium Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 Har den et jevnt tråkk ? De billigste syklene har ikke det, det er vanskelig å forklare, men du kjenner forskjellen når du prøver. Ellers er pulsmåleren det eneste jeg bruker på computeren.
Thomasine Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2005 Takk for tips! Det skal sjekkes ut. Noen navn på sykkelen kanskje?
minniepus Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Setet på vår sykkel er helt forferdelig. Det er veldig bredt, og gir en unaturlig stilling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå