AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Del Skrevet 25. august 2019 På grunn av livssituasjon har jeg ikke mulighet til å trene mer enn 2, noen ganger 3 ganger i uka. Kan selvsagt trene hjemme utover dette, men det fungerer ganske dårlig for meg. Jeg bor også i en liten bolig, så jeg har ikke mulighet til å innrede noe treningsrom. Hvis jeg har 2 gode økter i løpet av uka, vil dette være «nok»? Målet mitt er å komme i bedre form, få bedre kondisjon og å bli sterkere. Anonymkode: 61c74...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 25. august 2019 #2 Del Skrevet 25. august 2019 Det går helt fint. Har du ikke anledning til mer, gjør du det du kan 😊 Formen kommer til å bli bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 25. august 2019 #3 Del Skrevet 25. august 2019 2 økter er kjempe bra!!! Hvis du velger riktige øvelser og trener fullkropp med 2-3 dagers mellomrom. Blir mye hvile og tilstrekkelig restusjon😊 eksempel: tirsdag 5x5 knebøy 5x5 benkpress 5x5 roing med stang - 10-15 min kondisjons trening Fredag 5x5 knebøy 5x2 markløft 5x5 stående skulderpress med stang - 10-15 min kondisjons trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Del Skrevet 25. august 2019 2 fullkroppsøkter i uka er knallbra det. Fokuser på baseøvelsene. Anonymkode: 6fa8d...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Del Skrevet 25. august 2019 Tusen takk for oppmuntrende svar! Nå ble jeg enda mer motivert. TS. Anonymkode: 61c74...2c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 25. august 2019 #6 Del Skrevet 25. august 2019 Og husk at noen enkle øvelser du kan gjøre hjemme gjør mye større forskjell enn folk tror. F eks pushups, rumpeøvelser og mageøvelser, tar få min etter tannpussen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 25. august 2019 #7 Del Skrevet 25. august 2019 2-3 ganger i uka er nok,ja. Så lenge du har et bra program og yter bra på øktene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Del Skrevet 25. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for oppmuntrende svar! Nå ble jeg enda mer motivert. TS. Anonymkode: 61c74...2c5 Spørsmålet her er jo hva du trener. Hvilke øvelser. Anonymkode: 6fa8d...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #9 Del Skrevet 26. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet her er jo hva du trener. Hvilke øvelser. Anonymkode: 6fa8d...04a Det vil variere. Nå sist var det knebøy, push ups, hangups. (De to siste modifisert mot kasse og i slynge da jeg ikke er sterk nok ennå) Og rykk med manual da teknikken ikke er god nok med stang ennå. Anonymkode: 61c74...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #10 Del Skrevet 27. august 2019 På 26.8.2019 den 6.48, AnonymBruker skrev: Det vil variere. Nå sist var det knebøy, push ups, hangups. (De to siste modifisert mot kasse og i slynge da jeg ikke er sterk nok ennå) Og rykk med manual da teknikken ikke er god nok med stang ennå. Anonymkode: 61c74...2c5 Du må lage deg et program, 2 ulike dager. Men ville hatt knebøy 2 ganger i uken, mark 1 gang evt. Helst 2 dager pause mellom hver økt. Bruk nedtrekk i stedet du, push-ups er grei den. Anonymkode: 6fa8d...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #11 Del Skrevet 27. august 2019 På 25.8.2019 den 13.20, Forumhei skrev: 2 økter er kjempe bra!!! Hvis du velger riktige øvelser og trener fullkropp med 2-3 dagers mellomrom. Blir mye hvile og tilstrekkelig restusjon😊 eksempel: tirsdag 5x5 knebøy 5x5 benkpress 5x5 roing med stang - 10-15 min kondisjons trening Fredag 5x5 knebøy 5x2 markløft 5x5 stående skulderpress med stang - 10-15 min kondisjons trening Mens jeg ville heller hatt én dag med kun styrke og én dag med kun kondisjon Synes ikke så mye om å gjøre "alt" på samme økt. Men man må jo finne ut hva som passer for en selv Og ville glatt byttet ut benkpress med en annen/bedre øvelse; nedtrekk, pushups eller hangups feks. Anonymkode: 2752d...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 28. august 2019 #12 Del Skrevet 28. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mens jeg ville heller hatt én dag med kun styrke og én dag med kun kondisjon Synes ikke så mye om å gjøre "alt" på samme økt. Men man må jo finne ut hva som passer for en selv Og ville glatt byttet ut benkpress med en annen/bedre øvelse; nedtrekk, pushups eller hangups feks. Anonymkode: 2752d...5b4 Ja, min modell tar 1 time å utføre sikker ikke alle som har tid til det heller😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 28. august 2019 #13 Del Skrevet 28. august 2019 Har du mulighet til å bore hull i taket hjemme og skru i kroker for å feste ei slynge? Du får kjøpt slynge til det fra f eks www.redcord.no. Da kan du gjøre veldig mange styrkeøvelser hjemme. Fordelen med å bruke slynge framfor apparat er at slynga er mer ustabil, slik at du trener den stabiliserende muskulaturen i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #14 Del Skrevet 28. august 2019 41 minutter siden, Wiggins skrev: Har du mulighet til å bore hull i taket hjemme og skru i kroker for å feste ei slynge? Du får kjøpt slynge til det fra f eks www.redcord.no. Da kan du gjøre veldig mange styrkeøvelser hjemme. Fordelen med å bruke slynge framfor apparat er at slynga er mer ustabil, slik at du trener den stabiliserende muskulaturen i tillegg. Jeg har krok i taket og slynger hjemme, men hjemmetrening fungerer dessverre veldig dårlig for meg. Hjemme er det alt mulig annet som skal gjøres, det må gjøres veldig tidlig eller veldig sent og jeg klarer ikke presse meg noe særlig.. Anonymkode: 61c74...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå