AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Jeg bestilte en vare fra en nettbutikk hvor fargen var annerledes enn beskrevet og avbildet, hvis jeg klager på dette og returnerer, er det de eller jeg som må betale frakten? På hjemmesiden står det at kunden må, men de har jo helt missvisende beskrivelse av varen. Anonymkode: 0c1f1...5a6
petterm Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Hvis opplysningene om produktet er misvisende så er det naturlig at butikken betaler retur frakt - hvis det er en norsk nettbutikk. Har du handlet fra utlandet, eks. ebay, kan det hende at du får igjen pengene uten å returnere. Du må kontakte nettbutikken 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Takk for svar, er det noen som har prøvd dette? Anonymkode: 0c1f1...5a6
Jytte Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, er det noen som har prøvd dette? Anonymkode: 0c1f1...5a6 Du har angrerett på kjøpet på ti dager tror jeg, fra du mottok varen. Har de ikke lagt ved et angreskjema? Du trenger ikke noen begrunnelse. Hvis de har avtale med postnord, skal det følge med en ferdigfakturert klistresak som du må lete etter i emballasjen. Send en mail der du ber om angreskjema, og be de dekke porto om de har avtale med p.nord el. lign.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå