Gå til innhold

Kan jeg få dem til å betale returkostnaden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en vare fra en nettbutikk hvor fargen var annerledes enn beskrevet og avbildet, hvis jeg klager på dette og returnerer, er det de eller jeg som må betale frakten?

På hjemmesiden står det at kunden må, men de har jo helt missvisende beskrivelse av varen.

Anonymkode: 0c1f1...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis opplysningene om produktet er misvisende så er det naturlig at butikken betaler retur frakt - hvis det er en norsk nettbutikk. Har du handlet fra utlandet, eks. ebay, kan det hende at du får igjen pengene uten å returnere. 

Du må kontakte nettbutikken 

  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar, er det noen som har prøvd dette?

Anonymkode: 0c1f1...5a6

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, er det noen som har prøvd dette?

Anonymkode: 0c1f1...5a6

Du har angrerett på kjøpet på ti dager tror jeg, fra du mottok varen. Har de ikke lagt ved et angreskjema? Du trenger ikke noen begrunnelse. 

Hvis de har avtale med postnord, skal det følge med en ferdigfakturert klistresak som du må lete etter i emballasjen. 

Send en mail der du ber om angreskjema, og be de dekke porto om de har avtale med p.nord el. lign.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...