Gå til innhold

Hvem bør vinne huset?  

1. 1. Hvem bør vinne huset?

• Stine og Anders
      45
    • Edel og Kurt
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem mener du bør vinne Fagerstrand huset?

Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stine og Anders

:Nikke: Fordi de fortjener det mest.

Skrevet

Stine og Anders. De er i etableringsfasen og trenger hus - og ganske enkelt fordi jeg liker dem :)

Skrevet
Stine og Anders. De er i etableringsfasen og trenger hus - og ganske enkelt fordi jeg liker dem :)

Enig. Er dem som fortjener det mest!

Skrevet

Jepp!

Men valget hadde blitt enda enklere om May-Britt og Reidar hadde gått til finalen, for å si det sånn... :wink:

Det gjorde de (heldigvis) ikke...

Skrevet

Stine og Anders fortjener virkelig huset.

De har stått på under hele byggeperioden, vært ærlige og redelige mot de andre hele veien.

Kommer til å slenge inn en stemme tenker jeg ;-)

Skrevet

:enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå som Reidar er ute trenger jeg ikke engsjere meg i stemmingen.

Gjest skindeep
Skrevet

Helt enig! :-)

Skrevet

Stine og Anders, fordi de er yngst, i etableringsfasen og sannsynligvis de som trenger det mest :-)

Skrevet
Stine og Anders' date=' fordi de er yngst, i etableringsfasen og sannsynligvis de som trenger det mest :-)[/quote']enig.. :wink:
Gjest Aurélie
Skrevet

Stine & Anders, fordi de har vært helhjertet engasjert i byggingen, holdt seg for gode til å dolke folk i ryggen etter å ha inngått avtaler og unnlatt å sjikanere folk på grensen til mobbing, i motsetning til samtlige av de andre deltagerene.

Skrevet

Stine og Anders. De er unge og skal etablere seg. De fortjener det best. Er bare glad ikke Reidar og May-Britt vinner.

Skrevet

:Nikke: Fordi de fortjener det mest.

:enig_animasjon:

Skrevet

Edel og Kurt. Fordi de ikke har vært med i de dustealliansene til Reidun og May-Dritt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Edel og Kurt. Fordi de ikke har vært med i de dustealliansene til Reidun og May-Dritt.

Men det har de da. I begynnelsen var de i allianse med Reidar og May-Britt, og forsøkte også å komme inn i alliansen igjen etter at Reidar brøt med de. Hvis ikke skulle de gå til sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...