AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Jeg skulle ønske jeg kunne vært mer lukket. Uansett hvem heg prater med så åpner de seg. Legger ut om hele sitt liv og alle sine følelser og problemer. Flytta inn en nabo vedsiden av, hun har bodd her i to mnd, nå tror hun vi er bestevenner. Jeg får høre at jeg er så lett prate med, og det er jo forsåvidt bra, men jeg involverer meg for mye i andre folk og det begynner å bli slitsomt. Hvordan blir jeg mer kald og overflatisk? Snakke om været? 🤔 Anonymkode: 51921...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Slutte å involvere deg så mye, kanskje? Sette grensen ved hyggelig, ikke en skulder å gråte på? Du merker vel når folk tror dere er "bestevenner" uten at dere er det? Anonymkode: f295c...131
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 Hatt samme problemet. Vanskelig å endre personlighet, og måte jeg er på ovenfor andre, når jeg er med dem, så måtte heller begrense hvor mye jeg var med forskjellige. Når jeg begrenset det ble det ikke så intenst, og ikke meg de alltid kom til med ting. For jeg ble helt utslitt av å være "den som sto dem nærmest", når det var mange som følte det. Anonymkode: 6bbc3...0e8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 På 25.8.2019 den 0.17, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ønske jeg kunne vært mer lukket. Uansett hvem heg prater med så åpner de seg. Legger ut om hele sitt liv og alle sine følelser og problemer. Flytta inn en nabo vedsiden av, hun har bodd her i to mnd, nå tror hun vi er bestevenner. Jeg får høre at jeg er så lett prate med, og det er jo forsåvidt bra, men jeg involverer meg for mye i andre folk og det begynner å bli slitsomt. Hvordan blir jeg mer kald og overflatisk? Snakke om været? 🤔 Anonymkode: 51921...e7c Det første du bør gjøre er å slutte å tenke at dersom du ikke åpner deg er du "kald og overfladisk". Det handler bare om å verne om følelseslivet ditt, og ikke brette det ut til alle og en hver. Jeg er selv en som kommer raskt i kontakt med folk. Elsker å møte nye mennesker og prate med dem. Forteller selvfølgelig om livet mitt, men ikke om intime følelser, relasjoner og problemer. Både fordi jeg vil holde noe privat, men også fordi jeg ikke vil belaste vedkommende med alt det. Enkelte kan syns det er svært ubehagelig dersom en random begynner å legge ut om livsproblemene sine. Spar det for nære venner. Anonymkode: b25c9...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå