Gå til innhold

Fortell om en sexopplevelse du ikke glemmer og kunne tenke deg å oppleve en gang til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en sexopplevelse du aldri glemmer og som du fantaserer om å oppleve på ny? Fortell 😜. Her er min: 

Vi var kolleger og han var en del eldre enn meg. Det startet med litt flørting og mld på fb og vi avtalte å trene sammen. Det lå spenning i lufta og jeg tok mot til meg og spurte om han kanskje ville komme på lugaren min å massere meg etter treningen (vi jobber offshore) Han kom innom og begynte massasjen. Jeg lå på magen mens han satt på skrevs over og masserte nakke og rygg. Etterhvert begynte han å bevege seg nedover på siden slik at han befølte brystene mine. Holdt på slik en god stund og jeg kunne kjenne han ble hard og pusten ble mer intens. Han masserte lenger ned på rompa og mellom låra. Jeg ble helt sinnsykt kåt og han jobbet mer og mer mellom beina mine. Tilslutt spurte han om han fikk lov å pule meg og JAAAA det fikk han. Den følelsen jeg hadde da jeg kjente den harde pikken gli inn i den våte fitta mi kommer jeg aldri til å glemme. Det var så deilig og jeg tror aldri i mitt liv jeg har vært så kåt som da. Vi prøvde å være så stille som mulig da det er veldig lytt mellom lugarene. Pirrende det å. Jeg kom to-tre ganger før han kom. Da vi var ferdig listet han seg ut og « hjem» til seg selv. Det ble flere besøk og det var en glede å reise på jobb i den perioden. Men glemmer aldri den første gangen😉 Vi hadde begge vårt eget hjemme og forholdet døde ut av seg selv etter en periode. Heldigvis var det ingen som oppdaget oss og dette er vår lille hemmelighet som vi er enige om at ingen skal få vite. 

Anonymkode: d2fab...b3d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!😉

Anonymkode: 41d72...cb8

Skrevet

Nei. Gidder ikke bidra til en runketråd fra en stakkar grisegubbe som ikke får nok fra Nakenprat. 

Anonymkode: 181dd...323

• Liker 8
Skrevet

Kom igjen da folks!!!

Skrevet

Utroskap offshore og i reisejobb er faktisk mer utbredt enn man skulle tro 

Anonymkode: 4ddd7...cfe

• Liker 2
Skrevet

Det var en mann jeg jobbet med som var en del år eldre enn meg. Lang historie kort, vi hadde kommet med en del hint til hverandre i en lang periode, men ingen av oss dro den lengre enn det pga jeg hadde type. Det første jeg gjorde når det ble slutt var å oppsøke han, tok en liten stund før noe skjedde men når vi stakk hull på den bobla var det helt fantastisk, føltes ut som første gangen igjen hver gang vi hadde sex frem til han brøt kontakten med meg. Han er the one That got away for min del, fantastisk mann som har alt jeg kunne tenke meg i en mann og litt til. Dessverre for min del..

Anonymkode: fd046...657

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom igjen da folks!!!

Har jo svart deg. 

Anonymkode: 41d72...cb8

Skrevet

Den der tror jeg ikke på, sorry.

Anonymkode: 9b096...e92

• Liker 3
Skrevet

Bare et hint, TS, damer sier ikke ting som "den våte fitta mi". Kanskje " jeg var så våt", "Han gjorde meg våt/kåt" og spesielt "han trengte inn i meg". Vi er i ett med kjønnsorganet vårt og beskriver det derfor ikke på den måten. Bedre lykke neste gang.

Anonymkode: b3c56...d8f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare et hint, TS, damer sier ikke ting som "den våte fitta mi". Kanskje " jeg var så våt", "Han gjorde meg våt/kåt" og spesielt "han trengte inn i meg". Vi er i ett med kjønnsorganet vårt og beskriver det derfor ikke på den måten. Bedre lykke neste gang.

Åh joda, det kan jeg fint finne på å si og jeg er dame. 

Anonymkode: a8d75...93c

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh joda, det kan jeg fint finne på å si og jeg er dame. 

Anonymkode: a8d75...93c

Da høres du helt disconnected ut.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da høres du helt disconnected ut.

Haha, les hva du selv skriver!

Anonymkode: 75f3a...6cf

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, les hva du selv skriver!

Anonymkode: 75f3a...6cf

Haha, jeg har gjort det. Å si "den våte fitta mi" er så upersonlig som det går an. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken planet lever du på, min nåværende samboer og forrige samboer kalte begge musa for fitta. Det samme gjelder for øvrig 2 av mine 5 elskerinner opp gjennom årene. 

Anonymkode: 5bd6a...89e

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken planet lever du på, min nåværende samboer og forrige samboer kalte begge musa for fitta. Det samme gjelder for øvrig 2 av mine 5 elskerinner opp gjennom årene. 

Det er ikke hva de kaller kjønnsorganet sitt som er greia, men å separere den fra helheten slik som setningen var bygd opp. Det er ikke vanlig for kvinner å beskrive sex slik, ergo, TS er en mann.

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hva de kaller kjønnsorganet sitt som er greia, men å separere den fra helheten slik som setningen var bygd opp. Det er ikke vanlig for kvinner å beskrive sex slik, ergo, TS er en mann.

Javel, da er det vel slik da. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...