kongenavtys Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Heisann! Jeg er i et lite dilemma på jobb. Vi har begynt å importere denne type bag (se bilde under), og jeg skal skrive nøkkelordene til hva den heter. Har febrilsk prøvd å søke rundt på Etsy og andre mote-nettbutikker for å finne noe lignende, men klarer ikke helt å finne ut hva det kan hete? Heter disse altså "baguette bag" på engelsk? Setter umåtelig stor pris på svar hvis noen hadde visst det.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 baguette purse/ baguette bag Anonymkode: 38b5f...33e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Lov å spørre, men vet de ikke dette på jobben din, TS? Syns det høres litt rart ut med en bedrift som skal importere og selge en vare de ikke vet hva heter. Anonymkode: a1adf...dcc
kongenavtys Skrevet 24. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2019 Anonym 1: takk for svar! Hvis andre vet om noen andre nøkkelord som kan brukes, så si gjerne i fra. Anonym 2: Jo, altså...jeg jobber i en bedrift som importerer og selger mye av det som ikke finnes på markedet i Norge. Derfor har de ofte mye kontakt med kinesiske og vietnamesiske leverandører før de beslutter seg for å kjøpe noe. Dette har vi allerede ansatt asiatere til. Problemet er at enkelte av varene ikke har noen opplagte nøkkelord, og jeg er ikke akkurat noen moteløve selv. Derfor bruker jeg ofte Google Image Search for å finne riktige beskrivelser, men akkurat med denne bagen kom jeg litt til kort... Bare sånn at du forstår at problemstillingen her er 100 % reell.
Arabella Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 18 timer siden, kongenavtys skrev: Heisann! Jeg er i et lite dilemma på jobb. Vi har begynt å importere denne type bag (se bilde under), og jeg skal skrive nøkkelordene til hva den heter. Har febrilsk prøvd å søke rundt på Etsy og andre mote-nettbutikker for å finne noe lignende, men klarer ikke helt å finne ut hva det kan hete? Heter disse altså "baguette bag" på engelsk? Setter umåtelig stor pris på svar hvis noen hadde visst det. Dette er vel ikke en bag. Det er en håndveske (på norsk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå