Gjest Miss.Chanel Skrevet 20. mai 2005 #21 Skrevet 20. mai 2005 fordi da trengs viss ikke vanlig deo, man slutter å svette og slipper lukt... jeg svetter ikke sånn "drypp drypp" liksom, men lukter litt HEST veldig fort... også for at å slippe de hvite ringene under armene på bryllupsdagen. jeg er skikkelig hvit nå! klør noe grusomt, barberte igår... ser ut som mel...
Gjest Principessa Skrevet 21. mai 2005 #22 Skrevet 21. mai 2005 Foresten så jeg i en annen tråd at du anbefalte dagkremen til Estee Lauder. Da måtte jeg jo selvsagt reise bort å kjøpe den. Skal si den var digg. Fikk skikkelig nydelig skinn i fjeset. Sendte esken med mannen som er på Danskebåten, med beskjed om å kjøpe inn minst en til. :-) var den dyr??
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. mai 2005 #23 Skrevet 21. mai 2005 ca 350; i Norge. pass på du kjøpr riktig. det er "flasken" ikke krukken.
Gjest svettis Skrevet 22. mai 2005 #24 Skrevet 22. mai 2005 stopp 24 sverger jeg til !! Kan kjøpes på apotek.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 22. mai 2005 #25 Skrevet 22. mai 2005 swan: ligger her og det svir... men har vert tørr hele tiden, snodig r det å gå ut a dusjen og ikke ta på deo... jez, den estee kremen er knall! blir avhengig av den.
Gjest BC Skrevet 24. mai 2005 #26 Skrevet 24. mai 2005 Vil bare si takk til deg jannemm for tipset om "tryllekremen", den er jo kjempefin! Huden får en fin glød, og ser ikke oversminket ut. Herlig! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå