Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette emnet har vært oppe tidligere, men jeg fant det ikke. Er det noen som har en god deodorant å anbefale? Noe som garantert holder en tørr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biotherm, ingen under - ingen over og ingen ved siden av. :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Biotherm, ingen under - ingen over og ingen ved siden av.  :)

:Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Eller så kan du kjøpe aliminiumklorid på apoteket og ta på en dag eller to før.

Garantert helt tørr!!!!

Skrevet

hva med yerka som fåes kjøpt b.la på cubus?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Enig med Sneip.

Jeg har også kjøpt apotekets aluminiumkloryd.

Man tar på 1-2 ganger i uken om kvelden og trenger ikke å bruke andre deodoranter.

Selv fikk jeg flekker på omtrent alle trøyer, men nå har jeg gått til og med kunnet bruke helt hvite trøyer uten å få ringer under armene.

Prøv det. En flaske koster kr 76,- så det er ikke store summen det er snakk om heller.

:-) :Nikke:

Gjest Brud2005
Skrevet
hva med yerka som fåes kjøpt b.la på cubus?

Men yerka fungerer jo supert! Jeg har vært på trenging og svettet, men var ikke så mye som en dråpe under armene med den på.

Det som er litt dumt med den er at den kan svi/klø en del når man påfører den, men det går jo fort over :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har også vært veldig godt fornøyd med Biotherm sin men bruker for tiden Vichy 48 hrs fra apoteket og syns den er enda litt bedre :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

snakker dere om svetting eller lukt her?

jeg er en sånn det lukter "hest" av veldig fort... :cry:

hva er best for det problemet?

sterilan crystal clear, fin mot lukt, men de hvite feltene under armene som ikke skal komme, de kommer da...så crystal clear er den ikke!

Skrevet

Aluminiumklorid er helt topp mot svette, DET kan jeg underskive på...hadde ikke overlevd "tørrskodd" mang en dag i Afrika uten... Det som er så kjekt med Al.klor er at man jo kan bruke en godlukt i tillegg ved spesielle anledninger, da den bare skal brukes hver tredje dag eller så! :wink:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

da lukter det ikke vondt ? uannsett? kan en buke en annen deo over ?

Skrevet

Hva har du kjøpt?

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

ikke kjøpt noe enda... må ha svar om en kan bruke noe golukt oppo den klyriden føre jeg kjøper noe.

tar klyriden bort lukt også?

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har også brukt al. klorid fra apoteket. er det ingen baksider med dette produktet og lurer på om man skal bruke deodorant i tillegg sånn til vanlig?

Gjest gjest1
Skrevet
Biotherm' date=' ingen under - ingen over og ingen ved siden av. :)[/quote']

Sorry ikke enig!

Jeg har prøvd de fleste fra Biotherm pga allergi, men de fungerte dårlig på meg. Synes det luktet svette etter 2 timer og jeg har ikke et svette problem.

Jeg hadde heller valgt en fra Clinique - en helt uten duft, slik at parfymen var duften av meg. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
da lukter det ikke vondt ? uannsett? kan en buke en annen deo over ?

Du holder deg heeelt tørr og du kan bruke vanlig deo i tillegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

hei,

nå sitter jeg her med aluminiumsklorid under armene, blitt helt hvitt.

og det klør :roll:

står på flasken at det skal vaskes av med såpe og vann dagen etter, men hva da? skal jeg ikke ta på deo?

det er skrevet over her at en skal IKKE bruke deo, og en annes skrev det kunne man.

klø,klø,klø.... :sur:

Gjest en liten hvit and
Skrevet
hei,

nå sitter jeg her med aluminiumsklorid under armene, blitt helt hvitt.

og det klør  :roll:  

står på flasken at det skal vaskes av med såpe og vann dagen etter, men hva da? skal jeg ikke ta på deo?

det er skrevet over her at en skal IKKE bruke deo, og en annes skrev det kunne man.

klø,klø,klø.... :sur:

Har aldri opplevd at aluminiumsklorid blir helt hvitt :o Kanskje du har hatt på litt for mye, har selv gjort det, og da kan det klø og svi litt. Du vasker den av dagen etter, og da kan du ha på vanlig deo om du vil.

Men vær obs på at aluminiumsklorid er sterke saker. Det står vel noe på flasken om at den kan forårsake skader på tøyet, så jeg vil ikke ha brukt den under mine fineste klær(selv bruker jeg den over natten og vasker av på morgenen)

Lite tips: ikke bruk a-klorid like etter at du har barbert armhulene.

:grine:

Gjest Gjesta
Skrevet

Faktisk har Vichy en kjempebra deodorant, uten parfyme (jeg har ikke lest hele denne tråden). Selv den sensitive huden min tåler den. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...