Gå til innhold

haster!!!! kan riene stoppe helt opp?

lille*

Anbefalte innlegg

har hatt rier i flere timer i dag. våknet med det i dag, det var da ca.9 min mellom hver rie. dette holdt seg til ca. klokken 17.45, og jeg har siden ikke kjent noen ting! jeg vet at riene kan ta en pause for så å komme tilbake, men hvor lang tid tar dette?? kan jeg risikere å gå i flere dager før de dukker opp igjen? hilsen en som trenger svar fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kanskje ringe legen din?

Si det som det er?

Vet ikke så mye om det der, men fødselen min stoppet plutselig opp...

Alle rier forsvant... Og jeg ble satt på drypp...

Men som sagt, ring legen din eller sykehuset? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei @lfa!

takk for svar,selv om det ikke var særlig oppmuntrende... jeg har ikke termin før om 10 dager, de setter meg vel ikke på drypp da?? jeg har nå fått 3-4 uregelmessige rier etter sist jeg skrev, så jeg rekner med ting vil skje i løpet av det neste døgnet! aller helst ville jeg ha det overstått, for jeg lengter SÅNN etter å holde barnet mitt i armene! men i dag har samboeren min holdt seg hjemme både fra studier og jobb på grunn av meg, lurer litt på hva jeg skal si til ham i morgen... om jeg blir gående med falske rier kan jeg ikke like godt be ham være hjemme heller... sov godt alle sammen! natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Da er d nok bare slike "falske kynnere" som kan komme og gå på slutten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er ikke uvanlig at en fødsel starter selv om det er 10 dager til termin... Jeg fødte 12 dager før.

Godt mulig det "bare" er falske rier, ja...

Men du kan jo se det an.

Og er de fortsatt uregelmessige i morgen, så kan jo samboeren din gå på jobb. Du får vel tak i ham hvis det "blir alvor"?

Går vannet, så er det alvor... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arti!!

Men til neste gang - spør meg om rier da. Jeg har doktorgrad i det!

(Typisk oss som har vært gjennom det, men kjempekult!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!!!

Jeg har to venninner og en bekjent som har fått hver sin baby på 14 dager, og alle fikk

ca 1mnd for tidlig!!! Er det noe rart som foregår i februar/mars eller? 2 av dem fikk ved fullmåne på slutten av februar nå, og siste fikk for 2 dager siden...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...