AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Har ikke vært i forhold på 5 år, og ikke hatt seksualpartner etter dette. Savner sex og nærhet, og åpen for et seriøst ff forhold. Hvor kan jeg finne en seksualpartner? Er aldri på byen, og drikker sjeldent. Syns det er litt skummelt å skulle møte noen via tinder også. Anonymkode: 48a4b...957
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Finn noe du liker i sexbutikker. Hvis du ser etter noen må man nesten finne seg i å være sosial. Anonymkode: 66c57...9a9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Gå fra han. Er dere ikke kompitable på sexen, som er det såkalte «limet» i forholdet...så vil dere ryke før eller senere. Tro meg! Bare gå. Du både fortjener, og kan få mye mer og bedre enn dette!❤️💯🙏🏼 Anonymkode: 39c81...b2e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finn noe du liker i sexbutikker. Hvis du ser etter noen må man nesten finne seg i å være sosial. Anonymkode: 66c57...9a9 Skulle gjerne vært mer sosial, men jobbsituasjonen tilsier at det er vanskelig da jeg jobber mye helg, og bor på et sted som gjør at jeg får lang reisevei hvis jeg skal ut på byen. TS Anonymkode: 48a4b...957
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå fra han. Er dere ikke kompitable på sexen, som er det såkalte «limet» i forholdet...så vil dere ryke før eller senere. Tro meg! Bare gå. Du både fortjener, og kan få mye mer og bedre enn dette!❤️💯🙏🏼 Anonymkode: 39c81...b2e Jeg er ikke i noe forhold. Vært singel i 5 år, så det er det som er problemet dessverre. Anonymkode: 48a4b...957
Egenskap Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke vært i forhold på 5 år, og ikke hatt seksualpartner etter dette. Savner sex og nærhet, og åpen for et seriøst ff forhold. Hvor kan jeg finne en seksualpartner? Er aldri på byen, og drikker sjeldent. Syns det er litt skummelt å skulle møte noen via tinder også. Anonymkode: 48a4b...957 Hvis du er aldri på byen, da har du allerede lagd et stort et problem for deg. Hvor tror du man egentlig møter mennesker?
Egenskap Skrevet 24. august 2019 #8 Skrevet 24. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne vært mer sosial, men jobbsituasjonen tilsier at det er vanskelig da jeg jobber mye helg, og bor på et sted som gjør at jeg får lang reisevei hvis jeg skal ut på byen. TS Anonymkode: 48a4b...957 ok, du har kun mange unnskyldninger, og krever svar fra fremmede. Skift jobb da vel, hvis det er et stort problem å få kjæreste.
Hr. Aktiv Skrevet 24. august 2019 #9 Skrevet 24. august 2019 5 minutter siden, Egenskap skrev: Hvis du er aldri på byen, da har du allerede lagd et stort et problem for deg. Hvor tror du man egentlig møter mennesker? Ikke på byen ihvertfall. Igjennom venner og kjente, på trening, i kassakøen på butikken, på polet, på trening m.m. Der møter man folk i dag. 2
Egenskap Skrevet 24. august 2019 #10 Skrevet 24. august 2019 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ikke på byen ihvertfall. Igjennom venner og kjente, på trening, i kassakøen på butikken, på polet, på trening m.m. Der møter man folk i dag. det er trist at å være på byen har fått en bestemt handling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå