AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Går inn på youtube og ser filmklipp jeg så i barndommen? Anonymkode: a38b6...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Altså, jeg mener filmer man så i barndommen. Anonymkode: a38b6...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Normalt å være nostalgisk 😊 Anonymkode: 3bc16...8d9 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Tror det er kjempevanlig, en av tinga "alle" gjør. Anonymkode: cbf23...733 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 Sånn type klipp fra Sesam Stasjon, bompibjørnene, Lillefot og Pippi? Eller tenker du på YouTube-videoer du så på da du selv var barn? Det har hendt at jeg har tittet på gamle serier på YouTube, men det er ikke noe jeg gjør rutinemessig. Anonymkode: b1062...00d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sånn type klipp fra Sesam Stasjon, bompibjørnene, Lillefot og Pippi? Eller tenker du på YouTube-videoer du så på da du selv var barn? Det har hendt at jeg har tittet på gamle serier på YouTube, men det er ikke noe jeg gjør rutinemessig. Anonymkode: b1062...00d Ja altså, jeg kan inn og se på diverse Hotel Cæsar episoder 😛 mummitrollet og andre serier jeg så på som barn. Filmer jeg så på som barn . Kommissar Rex husker sikkert flere av dere og, den østerriske krimserien med den politihunden. Ulvehunden. Heldiggrisen Babe Synes bare det er gøy å se igjen. Anonymkode: a38b6...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 Syns det er morsomt å se fra ulike TVinnslag fra da jeg var ungdom. Hva som var populært av møte, musikk og filmer. Ikke fordi jeg er nostalgisk, men fordi det er underholdende, og det viser hvor mye som forandrer seg på en relativt kort tidsperiode. Anonymkode: 7c044...93a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #8 Skrevet 24. august 2019 Haha, senest i går satt jeg og skulle finne noe musikk på Youtube, men endte opp med å se på forskjellige gamle NRK-klipp som folk hadde lagt ut. Det var riktig koselig det. Det er nok veldig vanlig at man tar en tur i "Memory Lane" og mimrer over gamle favoritter. Anonymkode: 2f308...fa9
Kragebein Skrevet 24. august 2019 #9 Skrevet 24. august 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Kragebein, adm
Anbefalte innlegg