Gå til innhold

Kjære Russ! Har vi det bra?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner russetiden utrolig mye! :-?

Det var en så fin tid med venner, fest og moro! :D

Jeg blir skikkelig misunnelig når jeg ser årets russ. Jeg og vil, nemlig! Litt stygt å si det kanskje, men på en måte "gosser" det meg at russetiden snart er over for årets russ, siden jeg blir så misunnelig så vil jeg ikke at noen skal oppleve den gleden når ikke jeg kan også :tunge1::sjarmor::ler:

Jeg vet, jeg er kjempeslem!! :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

Det er mye mulig, fordi jeg ikke ser vitsen med den heller. Mye mulig jeg svartmaler den, men jeg mener tideligere russ og russ selv tegner et bilde at det er sååå fantastisk, da jeg mener det faktisk er ganske oppskrytt.

Vi kan jo ta opp om russefeiring er berre ei teit greie eller ikkje i ein anna tråd. Du har ikkje hatt det bra, og det skal du få lov til å meine!

At jenter blir voldtatt og gutar slått ned, kan skje kor enn vi snur oss. Dette er ting som skjer kvar dag. Det er kjempesynd, og gjerningsmennene bør bli straffa, men man skal ikkje unngå russefeiring fordi slike ting kan skje.

EG har hatt det koseleg! Når det kjem til rølp osv..så har vi ikkje vore det mest aktive russekullet, men sanneleg om vi har vore "gjennom ting" vi og :wink:

Kongeparken var for meg heilt o.k - ikkje noko meir, mens 16. mai-feiring var noko av det kjekkaste eg har vore med på. Sammen med mange andre dagar.

Gjest gjest1
Skrevet
Har dere hatt en fin feiring?

Har blitt utrolig lite søvn på meg..skal ut igjen snart..men gøy er det!

Kongeparken tok helt av..noe av det beste jeg har vært med på..var så gøy med bussen og alle de kjekkeguttene :-) . Litt kaldt var det..det regnet..og dethele var som "it's raining men" haha..

Nå har jeg vært på alle treffene hittillll...og er utrolig fornøyd med russetiden hittttill..

Nam Nam..mere mere!

:-)

DERE?

Nå er ikke JEG russ, men jeg har en sønn som er. Han var i Kongeparken og kjedet ræva av seg. Liker ikke for mye fyll og rølp, men siden han er i russestyret må han jo være med på enkelte ting. Kongeparken synes han var en oppskrytt greie som ikke var verd pengene sine.

De to treffene han har vært med på ellers har heller ikke vært det helt store. I går var han på Ingierstrand og hadde dåp, som jo er hans oppgave som prest, og der hadde han det gøy.

I dag har han gått i russetoget, men nå sitter han på lokalpuben med broren sin og andre venner.

Gjest gjesta
Skrevet

Ææ.. når jeg våknet i morges følte jeg meg innmari tom :P Litt trist å ikke kunne ha på seg russedressen, men er glad det er ferdig også :)

Jeg har hatt det kjempefint jeg. Har bare vært på fylkestreff, men det var gøy nok det :) Men jeg har vært masse ute å blitt kjent med nye folk :) Russetiden var en ypperlig mulighet til det :)

Kommer til å ha masse gode minner fra disse dagene i mai 2005 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...