Gjest Hilde K S Skrevet 12. mai 2005 #1 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg leser til eksamen og har en pugeliste der det står: "Ulike konstellasjoner mellom jobb og familie". Hodet mitt er proppfullt og står helt stille. Hva betyr konstellasjon? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 Fra bokmålsordboka; konstell|asjo'n m1 (fra latin, av *kon- og stella 'stjerne') 1 stjernebilde 2 visse himmellegemers stilling i forhold til hverandre og til horisonten, *aspekt (2) 3 sammenstilling, gruppering nye k-er i norsk politikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 12. mai 2005 #3 Del Skrevet 12. mai 2005 Betyr det ikke sammensetning da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. mai 2005 #4 Del Skrevet 12. mai 2005 Ulike stjernebilder mellom jobb og familie? Takk jenter! Nå ser jeg ting litt klarere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #5 Del Skrevet 12. mai 2005 Se Cleas forslag nummer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #6 Del Skrevet 12. mai 2005 Nå ser jeg ting litt klarere. Stjerneklart? Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mathematica ii Skrevet 12. mai 2005 #7 Del Skrevet 12. mai 2005 Ville gått for Cleas nr 2 jeg. Forholdet (innbyrdes vekting) mellom jobb og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #8 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg leser til eksamen og har en pugeliste der det står: "Ulike konstellasjoner mellom jobb og familie". Hodet mitt er proppfullt og står helt stille. Hva betyr konstellasjon? :oops: Lagre dene på maskinen din: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå