Gjest Hilde K S Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 Jeg leser til eksamen og har en pugeliste der det står: "Ulike konstellasjoner mellom jobb og familie". Hodet mitt er proppfullt og står helt stille. Hva betyr konstellasjon? :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Fra bokmålsordboka; konstell|asjo'n m1 (fra latin, av *kon- og stella 'stjerne') 1 stjernebilde 2 visse himmellegemers stilling i forhold til hverandre og til horisonten, *aspekt (2) 3 sammenstilling, gruppering nye k-er i norsk politikk
Gjest Hilde K S Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Ulike stjernebilder mellom jobb og familie? Takk jenter! Nå ser jeg ting litt klarere.
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Nå ser jeg ting litt klarere. Stjerneklart? Lykke til med eksamen!
Gjest Mathematica ii Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Ville gått for Cleas nr 2 jeg. Forholdet (innbyrdes vekting) mellom jobb og familie.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Jeg leser til eksamen og har en pugeliste der det står: "Ulike konstellasjoner mellom jobb og familie". Hodet mitt er proppfullt og står helt stille. Hva betyr konstellasjon? :oops: Lagre dene på maskinen din: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå