AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Hei. Jeg har et relativt sjeldent etternavn- ca 100 stk som heter det i norge. Familien min er opprinnelig fra sørlandet, men min mamma flyttet til vestlandet da hun var i 20 årene og fikk meg og broren min der (ingen fedre i bildet). Det er derfor bare oss tre fra vestlandet. Jeg bor nå på østlandet, i en bygd pga jobb. I dag var jeg innom en facebookgruppe og så en dame med samme etternavn som meg. Hun bor i en bygd ved siden av meg, og i samme bygd som min kjæreste og hans familie er fra. Ville dere kontaktet henne via fb? Kan for alt jeg vet ikke være i min familie, men familien min er spredt og jeg stalket henne litt, og så at datteren hennes bor i samme sørlandsby som etternavnet opprinnelig er fra Anonymkode: b20c4...5f5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Ja klart det du kan Jeg hadde syntes det var koselig om potensielle slektninger hadde lett etter meg Anonymkode: c773e...430 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Ser ikke helt poenget jeg da. Har du tenkt til å bli venn med henne eller vil du bare samle slekta på facebook uten noe særlig pleiende vennskap? En i min slekt adda meg, det var to tre meldinger utvekslet og det var det. Ble ukomfortabel å ha en fremmed i vennelista mi år etter år så jeg slettet vedkommende. Anonymkode: bfcb9...b97
911 Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 Selvfølgelig kan du kontakte vedkommende. Jeg hadde syntes det bare var hyggelig. Man behøver jo ikke ha daglig kontakt med han/henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå