Gå til innhold

Tenner dere på rumper?

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Typen min er helt vill etter rumpa mi, så det kan jeg skrive under på 😂 Selv synes jeg den er alt for stor og ekkel, men jeg kan ikke bøye  meg ned, gå naken , ha string på eller gå i en stram bukse, uten at han blir helt vill 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Typen min er helt vill etter rumpa mi, så det kan jeg skrive under på 😂 Selv synes jeg den er alt for stor og ekkel, men jeg kan ikke bøye  meg ned, gå naken , ha string på eller gå i en stram bukse, uten at han blir helt vill 😂

Bra noen viser interesse iallfall, håper det er kun en da! 

Anonymkode: 294e3...178

Skrevet
9 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Høres slitsomt ut 

Anonymkode: d2078...22f

Gjest Mysticgirl
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres slitsomt ut 

Ja, faktisk av og til 😂 Men digger som oftes at han er vill etter den. Vi er litt sånn begge to, er litt vill etter hans og :)

Skrevet
5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja, faktisk av og til 😂 Men digger som oftes at han er vill etter den. Vi er litt sånn begge to, er litt vill etter hans og :)

hehe, da så..😜

Skrevet

La meg bare si det sånn, jeg foretrekker doggy. :lur:

Anonymkode: 21365...cd2

• Liker 1
  • 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

-Er veldig fokusert på rumpe. Tights sier meg ikke så mye, men det som har vært kalt "stoffbukse" gjør ofte utslaget. Jeg så i går kveld ei som hadde kledd seg opp for å reise med fly, trillende på en rullekoffert. Da jeg møtte henne, stirret hun bare rett frem. Ansiktet sa meg ikke så mye. Jeg tror jeg la merke til setepartiet akkurat i det jeg passerte. Jeg snudde meg og så at buksa var knallgrønn med en raffinert synlig søm bak, og antakelig også foran. Jeg følte jeg ble helt gæren. En finnmarking kalte det en gang "hækkparti". Han hadde peiling på biler.

Anonymkode: 35ee7...f81

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tenner på rumper ja, ikke nærbilder av rumpehull, men en deilig rumpe gjennom en tettsittende kjole eller tights eller tynn linbukse.  Kan man i tillegg se konturene av en stringtruse er jeg solgt...

Elsker også bademoten med stringbikinier...

Ekstra "spennende" er det med damer man kanskje ikke skulle tro brukte dette (type litt overvektige, godt voksne, mødre), det er mer spennende enn en perfekt 22-åringskropp. 

Anonymkode: 1f60e...4f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Mysticgirl skrev (På 25.8.2019 den 22.00):

Er jo bare ekstra deilig når det er litt kjøtt på rumpa da... Men her trengs det bildebevis fra deg.

Anonymkode: 1f60e...4f3

• Liker 1
Skrevet
kristineg skrev (På 24.8.2019 den 20.23):

Jeg tror menn kan tenne bare på rumpa. Det er flere ganger jeg får kommentarer, komplimenter for rumpa og noen ganger ei dask. Jeg kan jo tenne på en deilig mannerumpe også ;) 

Hm, en dask, av fremmede, hvordan reagerer du på det, er det innafor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2019 den 20.08):

Jeg lurer på om dere menn kan tenne på en kvinne bare når de ser på rumpen hennes. Da tenker jeg om dere ser henne i tights, jeans eller bikini. Eller må dere se mer av henne og bli kjent med henne for at dere skal tenne på henne?

Anonymkode: 54679...d13

det er 100 % essensielt. Takk til alle kvinner som har forstått å trene jevnlig strammer opp bakdelen. Hilser også til de som har lagd treningsutstyrene. 

Anonymkode: 294e3...178

• Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt tenner jeg på en nydelig deilig damerompe.

Men så er jeg jekla lettantennelig og da    skratter....

M@ster.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke bli tent?

Nå er ikke jeg mann, men en spretten damerumpe er noe av det fineste jeg ser.

Skrevet
Flintis skrev (10 timer siden):

Hm, en dask, av fremmede, hvordan reagerer du på det, er det innafor?

Eh. Ingen burde tenke at å daske rumpa til fremmede er innafor.

• Liker 3
Skrevet

-Har ofte hatt lyst til å gi fremmed dame en dask.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dear-abby-boyfriend.jpg?quality=75&strip

Guilty.

Men ville det ikke vært rart om vi ikke ble det?

Anonymkode: 3b9f5...6ce

• Nyttig 1
Skrevet
snorre skrev (28 minutter siden):

-Har ofte hatt lyst til å gi fremmed dame en dask.

Og det er ikke innafor å gjøre det. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 14.10):

-Er veldig fokusert på rumpe. Tights sier meg ikke så mye, men det som har vært kalt "stoffbukse" gjør ofte utslaget. Jeg så i går kveld ei som hadde kledd seg opp for å reise med fly, trillende på en rullekoffert. Da jeg møtte henne, stirret hun bare rett frem. Ansiktet sa meg ikke så mye. Jeg tror jeg la merke til setepartiet akkurat i det jeg passerte. Jeg snudde meg og så at buksa var knallgrønn med en raffinert synlig søm bak, og antakelig også foran. Jeg følte jeg ble helt gæren. En finnmarking kalte det en gang "hækkparti". Han hadde peiling på biler.

Anonymkode: 35ee7...f81

Båter, ikke biler

Skrevet

Rumpe er noe av det første jeg legger merke til på damer, og det slår selvsagt begge veier. Det aller ferskeste eksempelet var i jobbsammenheng nå nylig. Oppstart av et nytt prosjekt,  og en av dem som presenterte deler av det var ei i utgangspunktet attraktiv dame på rundt 35. Passe slank, greit forhold mellom midje og hofter. Men nesten ingen rumpe, bortimot flat bak. Ble litt skuffet der jeg satt.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (2 timer siden):

Rumpe er noe av det første jeg legger merke til på damer, og det slår selvsagt begge veier. Det aller ferskeste eksempelet var i jobbsammenheng nå nylig. Oppstart av et nytt prosjekt,  og en av dem som presenterte deler av det var ei i utgangspunktet attraktiv dame på rundt 35. Passe slank, greit forhold mellom midje og hofter. Men nesten ingen rumpe, bortimot flat bak. Ble litt skuffet der jeg satt.....

Passe rund rumpe, men trenger ikke være så bred for at jeg skal like den. Tenner dog mest på helheten i hofte/ rumpe/ lår-partiet. Litt bollemus på andre siden er heller ikke å forakte.

Anonymkode: dc1e0...581

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...