Egenskap Skrevet 24. august 2019 #21 Skrevet 24. august 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, mannen min tenner på rumpen min. Anonymkode: 9d262...7f9 når i relasjonen innrømmet han det?
Egenskap Skrevet 24. august 2019 #22 Skrevet 24. august 2019 33 minutter siden, Nuka skrev: Tenner ikke direkte på rumper, men det er flott å se på ja, det er fint å se på kvinne rumper. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #24 Skrevet 24. august 2019 Har siden puberteten og frem til nylig hatt komplekser for rumpa mi, selv om jeg alltid har fått mest komplimenter om den (og øynene) av motsatt kjønn. Har vært vanskelig å finne jeans som passer en stor, rund og spretten rumpe. Men nå er det endelig in, og derfor også masse nye klær som passer meg 🙏🤭 mine tidligere kjærester har blitt tent av at jeg viser rumpa, men kan godt ha hatt sammenheng med personlighet også, det vil jeg nok aldri få vite 😅 Anonymkode: 9607b...cea 1
Egenskap Skrevet 24. august 2019 #25 Skrevet 24. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har siden puberteten og frem til nylig hatt komplekser for rumpa mi, selv om jeg alltid har fått mest komplimenter om den (og øynene) av motsatt kjønn. Har vært vanskelig å finne jeans som passer en stor, rund og spretten rumpe. Men nå er det endelig in, og derfor også masse nye klær som passer meg 🙏🤭 mine tidligere kjærester har blitt tent av at jeg viser rumpa, men kan godt ha hatt sammenheng med personlighet også, det vil jeg nok aldri få vite 😅 Anonymkode: 9607b...cea bare kjenn deg fri.
Gjest HarryDotter Skrevet 24. august 2019 #26 Skrevet 24. august 2019 Damerumper er digg! Ferdig snakka!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #27 Skrevet 24. august 2019 Rumper er det beste som finnes. Når jeg går forbi ei jente (Å hu ser bra.ut), så MÅ jeg snu meg. Uansett sammenheng, øynene mine MÅ se den rumpa. Er det fin rumpe, så begynner fantasiene å rulle i et par titalls sekund i hodet 😋 Fint å stimulere hodet med disse tankene. Er det ei skamdeilig jente, med 10/10rumpe. Så biter jeg meg litt smått i leppa å svikter litt i beina 😅 særlig på trenings-sentret jeg trener på. Et par jenter der som jeg har lyst til å.... Ja.. Anonymkode: 36a7b...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #28 Skrevet 24. august 2019 Kan ikke noe poste bilder av slike fine, deilige rumper da? Vet ikke hva dere mener med deilig/fin og ikke. Anonymkode: 0b3fd...d70
Nuka Skrevet 24. august 2019 #29 Skrevet 24. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke noe poste bilder av slike fine, deilige rumper da? Vet ikke hva dere mener med deilig/fin og ikke. Anonymkode: 0b3fd...d70 Det er nok opp til hver enkelt hva slags preferanser de har. Noen syns mindre rumper er fine, mens andre liker litt størrelse. Rumpa mi er bra nok som den er syns jeg selv og noen fler, men samtidig kunne jeg gjerne hatt strammere syns jeg selv 😊 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. august 2019 #30 Skrevet 24. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om dere menn kan tenne på en kvinne bare når de ser på rumpen hennes. Da tenker jeg om dere ser henne i tights, jeans eller bikini. Eller må dere se mer av henne og bli kjent med henne for at dere skal tenne på henne? Anonymkode: 54679...d13 Ja det kan jeg gjøre. Jeg tenner lett på det visuelle og damer i tights er flotte. Men det må være en viss harmoni i bildet hvis jeg skal tenne på det.
Egenskap Skrevet 24. august 2019 #31 Skrevet 24. august 2019 3 minutter siden, Nuka skrev: Det er nok opp til hver enkelt hva slags preferanser de har. Noen syns mindre rumper er fine, mens andre liker litt størrelse. Rumpa mi er bra nok som den er syns jeg selv og noen fler, men samtidig kunne jeg gjerne hatt strammere syns jeg selv 😊 herlig sagt.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #33 Skrevet 24. august 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg lurer på om dere menn kan tenne på en kvinne bare når de ser på rumpen hennes. Da tenker jeg om dere ser henne i tights, jeans eller bikini. Eller må dere se mer av henne og bli kjent med henne for at dere skal tenne på henne? Anonymkode: 54679...d13 Jupp ei kvinnerumpe i trange jeans er det fineste som finnes Anonymkode: 15f28...a53
Elaine Marley Skrevet 24. august 2019 #34 Skrevet 24. august 2019 Tråden er ryddet for seksualisert innhold, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Sitat * Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. Vi aksepterer heller ikke at man deler bilder av andre. Moderatorteamet kan når som helst fjerne innhold som oppleves som at det bryter med disse retningslinjene, uten forvarsel.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #35 Skrevet 24. august 2019 Oi, oi.. seksualisert innhold på KG innebærer nå at det ikke engang er lov å poste bilder ev en kvinnerumpe, full påkledd, i jeans..😏😒😕 Hva skjedde?!? Anonymkode: 4f778...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #36 Skrevet 24. august 2019 Alt ble slettet fordi vinkling i ord og bilder gikk helt feil retning, dermed ble det ikke tolerert. Anonymkode: 294e3...178 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #37 Skrevet 24. august 2019 45 minutter siden, AnonymBruker said: Alt ble slettet fordi vinkling i ord og bilder gikk helt feil retning, dermed ble det ikke tolerert. Anonymkode: 294e3...178 Jøsses, så voldsomt til sensur det plutselig har blitt her nå da?!?😦😧 Anonymkode: 4f778...fc8 2
Gjest Paramount Skrevet 25. august 2019 #38 Skrevet 25. august 2019 Nei. Ok rumpe er deilig rumpe. Det er helheten som teller. Fasong, smal midje, framsiden og lårene, har klart større betydning for om jeg tenner eller ikke. Det som tenner meg mer enn noe annet har ingen ting med utseende å gjøre, det har å gjøre med om jeg merker at hun selv er tent/interessert, ingen ting tenner mer enn det.
Bamseklemmer Skrevet 25. august 2019 #39 Skrevet 25. august 2019 Rumper er best uansett størrelser og former, bare den får gåsehud😘
Katten.2.0 Skrevet 25. august 2019 #40 Skrevet 25. august 2019 Det er sjeldent jeg blir direkte tent av å se slikt tilfeldig når jeg er ute. Da er det mer som i 'ooo, det var en fin rumpe *tenke videre*'. Er det derimot noen jeg har en relasjon til, så vil jeg se for meg alt jeg kan gjøre med rumpa = meget tent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå