AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 En gjeng med kvinner på bygden gjør stadige forsøk på å behandle meg dårlig. De snakker hardt til meg og oppfører seg som om jeg er dum. Det er absolutt ingenting jeg sier eller gjør som er «dumt». Likevel ønsker dem å få meg til å føle meg dum og lite verdt. Det er som en slags maktkamp.. Jeg er innflytter og overhodet ikke opptatt av alt dette. Jeg er meg selv, fornøyd med livet og er trygg/rakrygget. Likevel kommer denne gjengen etter meg(alene eller sammen), for å øve hersketeknikker og nedrige kommentarer på meg. De blir aldri ferdige eller lei av dette.. Jeg har jo ikke dette behovet, da jeg er fornøyd med meg selv og livet. Er grei og raus med alle rundt meg, fordi jeg føler takknemlighet til alt det gode som er i mitt liv. Men det er meg en gåte hvorfor denne gjengen av kvinner er slik. Det er som om de aktivt leter etter noe å ta meg på. Normale ting jeg gjør blir vridd om til å være rart, noe det aldeles ikke er. Så ofrer de ikke en kalori på å være blid og hyggelig mot meg. Hvorfor tror dere dette dreier seg om? Anonymkode: 6354a...c1b 1
The Kitten Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Aner ikke hva det kan dreie seg om. Har du blitt sammen med eks-mannen til en av dem? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Du må bare herse igjen, vis at du ikke har respekt for dem så klarer de ikke å hevde seg. De holder på sånn for de vil føle seg bedre av å tulle med deg og når det ikke går så slutter de. Anonymkode: 11ccd...ff8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Nei han er ikke x til noen av dem. Men de kjente han før meg. ts Anonymkode: 6354a...c1b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må bare herse igjen, vis at du ikke har respekt for dem så klarer de ikke å hevde seg. De holder på sånn for de vil føle seg bedre av å tulle med deg og når det ikke går så slutter de. Anonymkode: 11ccd...ff8 Men hvorfor har de valgt ut nettopp meg? ts Anonymkode: 6354a...c1b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: En gjeng med kvinner på bygden gjør stadige forsøk på å behandle meg dårlig. De snakker hardt til meg og oppfører seg som om jeg er dum. Det er absolutt ingenting jeg sier eller gjør som er «dumt». Likevel ønsker dem å få meg til å føle meg dum og lite verdt. Det er som en slags maktkamp.. Jeg er innflytter og overhodet ikke opptatt av alt dette. Jeg er meg selv, fornøyd med livet og er trygg/rakrygget. Likevel kommer denne gjengen etter meg(alene eller sammen), for å øve hersketeknikker og nedrige kommentarer på meg. De blir aldri ferdige eller lei av dette.. Jeg har jo ikke dette behovet, da jeg er fornøyd med meg selv og livet. Er grei og raus med alle rundt meg, fordi jeg føler takknemlighet til alt det gode som er i mitt liv. Men det er meg en gåte hvorfor denne gjengen av kvinner er slik. Det er som om de aktivt leter etter noe å ta meg på. Normale ting jeg gjør blir vridd om til å være rart, noe det aldeles ikke er. Så ofrer de ikke en kalori på å være blid og hyggelig mot meg. Hvorfor tror dere dette dreier seg om? Anonymkode: 6354a...c1b Det skal du ikke si. Anonymkode: 562af...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 Sikker på at du ikke er litt paranoid? Jeg er en særing på bygda som bor for meg selv og alle som bor rundt meg her samles ofte og er venner. Jeg har aldri blitt mobbet eller utestengt, jeg bare velger være alene. Anonymkode: 82542...b62 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor har de valgt ut nettopp meg? ts Anonymkode: 6354a...c1b Fordi du er innflytter. Vælkømin tel bygda! Anonymkode: fc541...861 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #9 Skrevet 26. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi du er innflytter. Vælkømin tel bygda! Anonymkode: fc541...861 Hehe, kan være noe med det dessverre. Bygdekjerringene kjeder seg. Må være vondt å oppleve. ❤ Anonymkode: 6e0a8...c25 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 26. august 2019 #10 Skrevet 26. august 2019 Lever de på 30-tallet? Å holde på sånn mot nye fremfor å inkludere, viser svak karakter blant de som holder på sånn.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #11 Skrevet 26. august 2019 Dette har jeg vondt for å tro. Hvorfor skal noen bruke tid på å "gå etter" noen på den måte du beskriver? Greit at det skjer mye på bygda, men de aller fleste er vennligsinnede mennesker og har bedre ting å bruke tid på enn å jakte på innflyttere. Anonymkode: 9c2e9...2fc 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #12 Skrevet 26. august 2019 Høres mer ut som du er paranoid 🤷🏼♀️ Hvorfor skulle en «gjeng» voksne damer være ute etter deg og gidde å «komme etter deg», alene eller sammen 🤔 Har du noen gang hatt noen form for psykisk uhelse, eller fått råd om å søke hjelp? Anonymkode: a2e17...921
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #13 Skrevet 26. august 2019 Jeg tror det er mye i det du sier. Opplevde det samme på en ny arbeidsplass. Tror noen av de kjerringene der hadde behov for å markere seg og «holde meg nede». Men jo mer erfaring jeg fikk i bransjen jo mer respekt fikk jeg, og prøvde å heve meg over dem. Plutselig så gav dem seg. Hun ene har fortsatt behov for å trykke ned andre ( nå er det ei annen ei som må lide litt). Anonymkode: 3bf0e...55a 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #14 Skrevet 26. august 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres mer ut som du er paranoid 🤷🏼♀️ Hvorfor skulle en «gjeng» voksne damer være ute etter deg og gidde å «komme etter deg», alene eller sammen 🤔 Har du noen gang hatt noen form for psykisk uhelse, eller fått råd om å søke hjelp? Anonymkode: a2e17...921 Du er jammen naiv Anonymkode: 0d9b2...ef1 3
Gjest MadameDeRosa Skrevet 27. august 2019 #15 Skrevet 27. august 2019 På 26.8.2019 den 8.46, AnonymBruker skrev: Dette har jeg vondt for å tro. Hvorfor skal noen bruke tid på å "gå etter" noen på den måte du beskriver? Greit at det skjer mye på bygda, men de aller fleste er vennligsinnede mennesker og har bedre ting å bruke tid på enn å jakte på innflyttere. Anonymkode: 9c2e9...2fc Har du prøvd det selv? Hører stadig historier om folk som flytter fra by til bygd som ikke får innpass når de flytter til mindre steder. Husk at der har de i bygda vokst opp på samme sted, bodd på samme sted hele livet med de samme folka og ikke erfart like mye av livet som andre, mer siviliserte har. Skal ikke mer til enn en annen dialekt, eller fordommer mot de som er fra byområder. Og fordommene er der. Folk er ikke alltid så dannede.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #16 Skrevet 27. august 2019 3 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Husk at der har de i bygda vokst opp på samme sted, bodd på samme sted hele livet med de samme folka og ikke erfart like mye av livet som andre, mer siviliserte har. Fult forståelig om DU blir tatt dårlig i mot på bygda med de holdningene du har. Hadde folk på bygda vært et annet folkeslag, så kunne man godt kalt deg rasist med dine holdninger. Anonymkode: fcd9d...401 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 27. august 2019 #17 Skrevet 27. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fult forståelig om DU blir tatt dårlig i mot på bygda med de holdningene du har. Hadde folk på bygda vært et annet folkeslag, så kunne man godt kalt deg rasist med dine holdninger. Anonymkode: fcd9d...401 Føler du deg truffet?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #18 Skrevet 28. august 2019 Bare hva? Trodde folk hadde andre ting å gjøre enn å jakte på nykomlinger i byda. (Ser jo for meg gammeldagse butikker hvor konene slarvet foran disken, også kommer TS, og konene blir helt stille for å få med seg det som blir sagt, for så slarve videre når TS forlater butikken. Tror jeg har lest for mange dårlige serier). Og er det så stor forskjell på by og bygd i 2019? Anonymkode: c4bbb...e1b 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 28. august 2019 #19 Skrevet 28. august 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hva? Trodde folk hadde andre ting å gjøre enn å jakte på nykomlinger i byda. (Ser jo for meg gammeldagse butikker hvor konene slarvet foran disken, også kommer TS, og konene blir helt stille for å få med seg det som blir sagt, for så slarve videre når TS forlater butikken. Tror jeg har lest for mange dårlige serier). Og er det så stor forskjell på by og bygd i 2019? Anonymkode: c4bbb...e1b Er som natt og dag det. Lengre har de ikke kommet på bygda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå