Pasha Skrevet 30. mai 2005 #21 Del Skrevet 30. mai 2005 var streiken i widerø som ble avblåst.. (piltotene skulles streike der) fant en litt oppløftende artikkel i lokalavisen i stad (noe som også gyda var innepå) det er i første rekke 7 flyplasser som blir rammet (Stavanger, Mosjøne, sandane, Sogdal, Ålesund, Sandessjøen og Haugesund lufthavn) Det tas ut 40 ansatte på gardermoen, men det er ikke nok til å stoppe traffikken der så da går det nok bra for min del.. må vel kanskje regne med litt forsinkelser men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen streik Skrevet 1. juni 2005 #22 Del Skrevet 1. juni 2005 da ble streiken avblåst. somd et stod på slutten av artikkelen - de var glad for at det ble avblåst slik at det ikke hindret flere tusen uskyldige passasjerer i begynnelsen av denne hektiske måneden.... utrolig at de klart eå tenke så langt;)¨ nå kan vi puste lettet ut;) god tur alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sol_* Skrevet 1. juni 2006 #23 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvor har du fått det fra at streiken er avblåst??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #24 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvor har du fått det fra at streiken er avblåst??? ← Hvis du ser på årstallet, så vil du se at det er nøyaktig et år siden dette ble skrevet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 1. juni 2006 #25 Del Skrevet 1. juni 2006 ÆÆææÆ! Jeg skal til Paris på søndag, og det k a n ikke bli avlyst! AÆÆAÆAÆ" Møkkadrit, hold meg oppdatert noen! Men men, da blir det buss gjennom europa da, ikke særlig inspirert for det men må man, så må man.... Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snus Skrevet 1. juni 2006 #26 Del Skrevet 1. juni 2006 Vekterne stemmer i disse dager ja eller nei til et elendig forslag utarbeidet av riksmeklingsmannen! Det går nok VELDIG sikkert mot streik blandt sikkerhetskontrollørene på flyplassen! La meg tippe sånn ca midten av juni? Partnen i lønnskonflikten avverget en streik sist i mai, bare for garantert å få streik ved skoleferiestart! God flytur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. juni 2006 #27 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg vil ikke ha noe streik i midten av juni. Vi reiser til Euro Disney 18 juni, og datteren min kommer til og gråte sine største tårer hvis vi ikke får dratt. Og vi har lovet henne og feire bursdagen hennes der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå