Gå til innhold

hvis streik, hva da???

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

dersom det viser seg at det blir streik, flystreik, slik som det helt sikkert blir, hva sjker da? jeg skal reise med fly da og vil ikke miste den turen,.,.. jeg har etter mye om og men fått meg ferie da og da er det eneste mulighet...

får jeg penger tilbake dersom jeg absolutt ikke får reist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer også på hva som skjer da.....

er jo ikke 100% sikkert at det blir da....

er bare å krysse fingrene!

Skrevet

Er det meldt noen streik? :o Jeg skal ut og fly til uka...

Skrevet

Hvis det i tilfelle blir streik, er det ikke før 1. juni.

Skrevet

Så lenge det ikke er før 1. juni, så går det bra for min del. :sjarmor:

Hva slags streik er det? Har ikke sett noe om streik, jeg... Merkelig.

Skrevet

Husker det ble streik da jeg bodde på et gudsforlatt sted i Russland, og foreldrene mine skulle besøke meg i 4 dager, noe jeg hadde sett fram til helt siden jeg ankom stedet.

Selvfølgelig ble det streik i SAS akkurat da. De ble sittende fast i tyskland et sted. Hotellet fikk de gratis, men ikke noe kompensasjonsreise. Så det endte med at de måtte ta TOG for å besøke meg, togturen varte i ca ett døgn, og alt med alt ble de bare knappe 2 dager istedet for 4. :(

Det var veldig trist for meg akkurat der og da. Og de fikk ikke forlenget reisen pga at de mistet noen dager i begynnelsen heller.

Så man skal passe seg for streiken når man skal ut og fly, m.a.o!

Skrevet

får bare krysse fingrene for at det ikke blir streik da..

reiser den 4 juni,. og da er det best at det ikke blir streik altså!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem er det som ev. skal streike?

Skrevet

Så man skal passe seg for streiken når man skal ut og fly, m.a.o!

.. passe seg kan vel være vanskelig .. stort sett så er man vel uten påvirkning om de bestemmer seg for å streike - akkurat når man skal ut og fly.. :wink:

Skrevet

Jeg skal og ut og fly 5. juni, så slutt med streikeplanene :frustrert:

Men hadde vært fint med et vettu svar på hva man evt skal gjøre hvis det blir streik.... :-?

Gjest dette gjør man ved streik
Skrevet

ble så kjempe nervøs da jeg også skal ut å reise i disse dager så jeg sendte en mail til mitt flyselskap og spurte dem ut.. det eneste jeg fikk tilbake (langt fra betryggende) var at det er sånt som pleier å skje hvert år i disse tider og at dersom det skulle vise seg å skje så skulle de ta problemene der og da.... de ville ikke tenke på det nå.... men et alternativ ville være å bruke andre flyplasser....

Gjest Berry
Skrevet

Ved forrige streik ble vi strandet i Amsterdam... Etter en del timer ble vi presset inn i et fly som skulle til Göteborg, og så ble vi stappet i busser (etter MANGE timer) og kjørt til Oslo. Det var i høst!!! Hvor ofte skal de streike?!?

Skrevet

sånn hele tiden trur jeg.... :evil:

Skrevet

Det er Avinor som streiker.

Blir så sint og fortvilet altså, for det første venter vi mange utenlandske bryllupsgjester den 3. juni, og så drar vi til Thailand den 6.

De på reisebyrået sa at de hadde ikke noe med streiken å gjøre, det var flyselskapene som hadde ansvaret for å få oss avgårde hvis det ble til noe. Vet ikke om jeg stoler helt på at det skjer... :-?

Skrevet

Sendte en mail til selskapet jeg reiser med.

fikk til svar.

"Dersom det blir streik, har vi andre løsninger for våre reisende. Dette er ikke noe du trenger å bekymre deg for nå"

joa betryggende lesning det ja

Skrevet

idah: dette var jo heldigvis en "gammel" artikkel. Mener at det er gått ut og sagt at 7 flyplasser vil bli rammet i begynnelsen - og at alle disse lå langs kysten nedover. Gardermoen vil med andre ord ikke bli rammet i første omgang. Heldigvis. (jeg skal også ut og reise - 7. og 8. juni)

Gjest Bare innom her
Skrevet

Ble ikke partene enige i dag da?? Synes jeg har hørt noe om at streiken ble avblåst?? Eller??

*håpe håpe* Skal ut å fly på søndag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...