Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #1 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei Vi er midt i et oppsusingsprosjekt og trenger fliser til bad. Blir så glad om noen har noen butikker å anbefale.....Vil ha fine og billige fliser (det vil vel alle?) K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 Vi kjøpte våre hos flisspesialisten,tror den ligger i lørenfaret. Ikke spesielt billig, men vi er superfornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #3 Del Skrevet 13. mai 2005 Megaflis har jo kjempeutvalg, og i de fleste prisklasser (mye billig og fint, synes jeg). Elles har Norfloor også masse fint, men en noe høyere prisklasse! Begge disse ligger på Alnabru/Furuset (nær Ikea). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #4 Del Skrevet 16. mai 2005 Langs ring 2 finnes en flisebutikk, like der veien krysser Akerselven (overfor Hi-Fi-klubben). De har mest mosaikkfliser, men også andre. Til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #5 Del Skrevet 16. mai 2005 Høganes på Alnabru. Der har de masse fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2005 #6 Del Skrevet 16. mai 2005 Norflor har den frykteligste og mest nedlatende servicen jeg har fått i noen butikk, flis eller ikke, i hele Oslo. Jeg har aldri blitt behandlet sånn som et hår i suppa som hos dem på Alnabru. Setter aldri mine der igjen, om de så gir vekk fliser. Anbefaler L-flis på Bryn, Fagflis i Ole Deviks vei. De er søte og hyggelige, hjelper med det de kan, og de kan, og er ikke så verst i prisen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå