AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Vet ikke helt hvor ellers jeg skal spørre da jeg føler det blir unødvendig å bestille legetime bare for å stille et spørsmål. Igår fikk jeg svar fra fastlegen at jeg har staphylococcus auerus på beina og jeg fikk resept på antibiotika. Men så var jeg hos hudlegen igår og hun sa at jeg skulle la være å ta antibiotika. så da lurer jeg på; Hva skal jeg gjøre? Og er det flere som har hatt sånn infeksjon og fått det til å gå over uten antibiotika? Anonymkode: f6fce...5d0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Visste hudlegen om svaret? Anonymkode: 43f5c...c81
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Visste hudlegen om svaret? Anonymkode: 43f5c...c81 Hudlegen hadde ikke fått prøvesvaret tilsendt, men jeg forklarte henne hva fastlegen sa til meg. Og da sa hudlegen at jeg heller skulle la være å ta antibiotika Anonymkode: f6fce...5d0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Da hører du på hudlegen. Siden hudlege er spesialist. Anonymkode: 43f5c...c81
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 For mange år siden fikk jeg eksemutbrudd på lårene etter en reaksjon fra stoffet i en arbeidsbukse jeg brukte. Eksemen ble infisert med S. Aureus, men fikk beskjed om å lokalbehandle, samt la være å bruke buksa så klart. Det gikk over, men husker ikke hvor lang tid det tok. Anonymkode: 519e1...b59
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 Vell jeg har vært plaget med dette i flere måneder, har brukt dermovat som er den sterkeste kortison salva man får. Da jeg skulle slutte å bruke den salva, kom det tilbake. Og jeg kan ikke bruke den i for lang tid for da ødelegger jeg huden permanent Anonymkode: f6fce...5d0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vell jeg har vært plaget med dette i flere måneder, har brukt dermovat som er den sterkeste kortison salva man får. Da jeg skulle slutte å bruke den salva, kom det tilbake. Og jeg kan ikke bruke den i for lang tid for da ødelegger jeg huden permanent Anonymkode: f6fce...5d0 Men hadde ikke hudlegen forslag til behandling? Gikk du derifra uten å få hjelp? Anonymkode: 43f5c...c81
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #8 Skrevet 24. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men hadde ikke hudlegen forslag til behandling? Gikk du derifra uten å få hjelp? Anonymkode: 43f5c...c81 Eneste hudlegen gjorde var å ta en prøve for å sjekke om det var fotsopp. Men jeg ser jo selv at d ikke er fotsopp. For når man har fotsopp får man gule blemmer, jeg får røde sår og sprukken hud. Anonymkode: f6fce...5d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå