-Fisken- Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 .. de andre brukerne ser ut/hvor gamle? Vet det har vært en lignende tråd før, men det er en stund siden nå, mange nye brukere her og vi "gamle" kjenner hverandre bedre. SElvfølgelig bare lov til å skrive om brukere vi ikke vet hvordan ser ut.
Samantha Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Eg trur -Fisken- er cirka 1.70 m og ganske tynn, med blondt hår og blå auge. Trur du har litt sånn vestkantjente-stil (kva no enn det måtte bety :oops: ) når det gjeld klede. 17 år? ... og veldig søt!! Sjarm-troll muligens? Trur Lillith er fast i fisken med sykkel-lår Trur ho har mørkt hår til skuldrane, og et søtt og blidt ansikt. Brune auge kanskje? Og blir fort brun? Sporty og kul klesstil. :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Trur Lillith er fast i fisken med sykkel-lår Trur ho har mørkt hår til skuldrane, og et søtt og blidt ansikt. Brune auge kanskje? Og blir fort brun? Sporty og kul klesstil. :klø: Rett og feil. Rett mht sykkellår (kjæresten pleier å mobbe når han ser musklene), men skulderlangt hår (in my dreams!), og øynene er blåaktige. Kule klær er det andre som har... Jeg tror at Fisken ikke har vestkantjentestil, men heller litt frika. Og Samantha ser slett ikke ut som Samantha i avataren. (Thank God!) Tror egentlig hun heller er litt laidback, solbrun, lite sminke, tynn, kanskje dreadlocks? solbleket hår. Trøffelhelten er blå. og Tom Krus ser ut som Clark Gable.
-Fisken- Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2005 Eg trur -Fisken- er cirka 1.70 m og ganske tynn, med blondt hår og blå auge. Trur du har litt sånn vestkantjente-stil (kva no enn det måtte bety :oops: ) når det gjeld klede. 17 år? ... og veldig søt!! Sjarm-troll muligens? :klø: Jøss! Jeg er 1.71, ganske tynn, blondt hår og blå øyne. Men vestkantstil har jeg så absolutt ikke, snarere tvert imot, som Lilith sier, er nok mer rocka/punka Kan ikke fordra vestkantslesker.
-Fisken- Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2005 jeg tror fisken er sexy Lurven da, du lovte å ikke avsløre meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå