Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2002 #1 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg går rundt med en liten idè og ønske om å starte mitt eget nettsted. Etter hva jeg har forstått så driver du dette nettstedet så og si alene Gry? Og hvordan gikk du frem for å starte dette, og har det vært et lønnsomt prosjekt? Hadde vært kjekt med noen tips og råd fra ei som er litt erfaren på området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 2. september 2002 #2 Del Skrevet 2. september 2002 Hei, Jeg tror jeg har svart på noe lignende tidligere. Skal se om jeg finner trådene til deg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 2. september 2002 #3 Del Skrevet 2. september 2002 Hei igjen, Her er i alle fall en tråd om nesten det samme, si i fra om det er mer du lurer på, ok? http://www.kvinneguiden.no/cgi/UltraBoard/...age=13&Session= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bompi(ikke innlogget) Skrevet 3. september 2002 #4 Del Skrevet 3. september 2002 Takk for svar! glemte visst å logge meg inn sist og da.... Den tråden besvarte de fleste å spørsmålene mine, den gjorde det. Har drevet litt med webdesign osv. i noen år, og kunne godt tenke meg å starte et nettmagasin (noe ala dette), på hobbybasis hovedsaklig. Tenkte det kunne være nyttig lærdom, og ikke minst morsomt. Har også funnet et tema til magasinet, som jeg syns er mangelfullt ellers på nettet, spesielt i norge (skal ikke røpe hva det er, noen kunne jo stjele ideen min)... Kommer til å starte rolig tror jeg, men nå har jeg i alle fall fått mange tips og råd. Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 3. september 2002 #5 Del Skrevet 3. september 2002 Så fint at du fikk noen svar! Si i fra om det er mer jeg kan hjelpe med. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå