Gå til innhold

1) Flere som angrer på at de har kjøpt så mye klær?  2) Hvor lang tid tar det å slite  ut en bukse hvis man ruker den hver dag? 3) Jeg tror

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Flere som angrer på at de har kjøpt så mye klær? 
2) Hvor lang tid tar det å slite  ut en bukse hvis man bruker den hver dag?
3) Jeg tror ikke jeg greier å slite ut alle klærne i min levetid. Hva ville du gjort med det?
4) Jeg er flink til å spare på tøy da :gullengel: I de siste årene har jeg variert klesstr fra 36-44, og nå ned til str 36 igjen slik at jeg kan bruke alle de klærne som jeg sparte på som var for små til meg lenge.

Anonymkode: 1aef5...960

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1) Flere som angrer på at de har kjøpt så mye klær? 
2) Hvor lang tid tar det å slite  ut en bukse hvis man bruker den hver dag?
3) Jeg tror ikke jeg greier å slite ut alle klærne i min levetid. Hva ville du gjort med det?
4) Jeg er flink til å spare på tøy da :gullengel: I de siste årene har jeg variert klesstr fra 36-44, og nå ned til str 36 igjen slik at jeg kan bruke alle de klærne som jeg sparte på som var for små til meg lenge.

1) anger er ikke konstruktivt. Legg en plan for videre forbedring.

2) et år, sånn ca, mindre om du sitter urolig på stolen og makker (som meg).

3) solgt eller donert det, selvsagt. Klær går ut på dato. Polyester går fort ut på dato, så det må du få brukt eller gitt bort. Lag deg en regel: alt som ikke er brukt i 2019 ryker. Mangler du noe så er det alltid en salgsgruppe, bruktbutikk eller Fretex nær deg. Eventuelt har du tise og Finn.no. Det finnes ingen som helst grunn til å slutte å rotere klær - og ingen som helst grunn til å kjøpe dem nye.

4) men kan du egentlig det? Passer de egentlig nå? Livsstil, alder, kroppsform etc? 55 kg er ikke 55 kg, vekt fordeler seg markant ulikt ved ulike aldere.

Anonymkode: c11ed...337

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) anger er ikke konstruktivt. Legg en plan for videre forbedring.

2) et år, sånn ca, mindre om du sitter urolig på stolen og makker (som meg).

3) solgt eller donert det, selvsagt. Klær går ut på dato. Polyester går fort ut på dato, så det må du få brukt eller gitt bort. Lag deg en regel: alt som ikke er brukt i 2019 ryker. Mangler du noe så er det alltid en salgsgruppe, bruktbutikk eller Fretex nær deg. Eventuelt har du tise og Finn.no. Det finnes ingen som helst grunn til å slutte å rotere klær - og ingen som helst grunn til å kjøpe dem nye.

4) men kan du egentlig det? Passer de egentlig nå? Livsstil, alder, kroppsform etc? 55 kg er ikke 55 kg, vekt fordeler seg markant ulikt ved ulike aldere.

Anonymkode: c11ed...337

Takk for svar og svært gode råd :hjerte: 

1) Takk :) Jeg skal forbedre meg.

2) Ok :) 

3) Polyester: Blir selve stoffet rett og slet ødelagt av å ligge i et skap i noen år, eller hva mente du? Ja, jeg skal sortere og gi bort en god del :)  

4) Jo, klærne passer nå, selv om kroppen ikke er helt likedan som sist jeg brukte str 36.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...