AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Vært i behandling og har alltid dratt fra hjemmeadresse. Men sist så dro jeg fra en annen by enn jeg bor, lånte bil, harcikke egen. Skal betale drivstoff tilbake til vedkommende. Byen jeg var er nærmere enn der jeg bor. Men kan jeg likevel få avslag i og m det ikke er adresse? Anonymkode: 07214...d38
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Skjønner ikke helt hva du spør om.. Du får betalt etter standard km-sats fra din folkeregistrerte adresse til behandlingsstedet, minus egenandel dersom du ikke har frikort. Hvilken rute du egentlig reiste spiller ingen rolle. Anonymkode: e126d...ab3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva du spør om.. Du får betalt etter standard km-sats fra din folkeregistrerte adresse til behandlingsstedet, minus egenandel dersom du ikke har frikort. Hvilken rute du egentlig reiste spiller ingen rolle. Anonymkode: e126d...ab3 Men moren min resite fra registrert adresse og er med som vitne. Jeg har pendlerjobb så jeg har registrert sdr hos henne. Jeg kommer ikke til å få dersom hun også søker da de vil se vi har reist fra samme adr. Men jeg kom fra en annen by, og hadde behandling en dag etter hun hadde dratt hjem. Anonymkode: 07214...d38
Gjest moreno Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Du får vente og se da vettu. Og klage på vedtaket om du er misfornøyd. Har det noe å si om morra di var med?? Hvorfor kan du ikke bare søke fra hjemme-adressen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå