Tulling Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Hei. Har tenkt å kjøpe en del møbler. Prøver å orientere meg i forhold til steder på nett man kan handle. Mange steder med billig utvalg har negativ omtale. Uteblitt levering, feil levering, dårlig service etc. Noen tips om butikker man kan stole på at de leverer som de skal, med brukbar service dersom noe skjer under transport ?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 jeg kjøpte nå spisestoler fra designfund.no, rask levering og gratis frakt. Så også på butikkene som rom21.no, ellos.no, jotex.no, furniturebox.no. Alle disse, tror jeg, har gode anmeldelser og rask sending. Anonymkode: 091e5...6a6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Liker ellos godt. Ja, og Ikea da. Anonymkode: d1b81...045
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Jeg var så fornøyd da jeg for en del år siden oppdaget nettbutikken Voga, og gjorde blant annet et "kupp" på en spesiell lampe (PH5). Jeg var ikke klar over at det nettstedet selger er design-kopier, men lampa er like fin som orginalen og virker som den skal 😄 Vet ikke helt om det er lovlig å handle der? Altså med kopivarer? Anonymkode: 8dcdd...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå