Gå til innhold

Synes du det er galt at en dame på 44 har sex med en på 26?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyggerrig på holdninger her! 

Anonymkode: fe909...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, begge er godt voksne.

Anonymkode: a98af...a6c

• Liker 1
Skrevet

Nei, en 26-åring er voksen nok til å vite konsekvensene av hva h*n gjør, så det er ikke noe problem. Mulig jeg har litt fordommer, men jeg syns det er rart når folk med den aldersforskjellen er i et forhold med hverandre. Om det bare er sex, blir det noe annet, da er ikke alder så viktig (så lenge begge er voksne, selvsagt).

Anonymkode: 17fab...ac5

• Liker 1
Skrevet

Hva synes du? Og hva om mannen er 44 og damen er 26? 

Anonymkode: c529f...ac1

Skrevet

Bare kjør på

Skrevet

Synes bare synd på fyren at han er så desperat.

Anonymkode: 78eda...dfe

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, ikke noe galt i det. 

Skrevet

Nei, begge er voksne og kan gjøre som de vil. 

Skrevet (endret)

Hvorfor skulle det være galt? 

(Personlig – som dame i «den alderen» – foretrekker jeg voksne menn fremfor gutter, så for meg hadde det vært uaktuelt lell ;)).

Endret av micromaya
Trykkleif
  • Liker 1
Skrevet

Ingenting galt med det nei. Når begge er over en viss alder, så betyr ikke årene i mellom så mye. En har opplevd forskjellig og kan møte på utfordringer, men tror det like gjerne er inspirerende. 

Og hvis det "kun" er sex så er det jo ikke noe problem på noen måte. 

Skrevet

Ikke galt. Den dama har bare godt av å bli tilfredsstilt av en duracellkanin som kan ta henne i runde etter runde. Husk, en dame på 44 år har ekstremt behov for mye sex, er fullstendig sexgærne, og vil ikke kunne tilfredsstilles skikkelig av menn på hennes egen alder. 

Anonymkode: 3d56a...e0b

• Liker 2
Skrevet

Neida, langt ifra, jeg har også vært kalv🤭Noe av det beste en kalv kan gjøre er å suge på ei ungku😂

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke galt. Den dama har bare godt av å bli tilfredsstilt av en duracellkanin som kan ta henne i runde etter runde. Husk, en dame på 44 år har ekstremt behov for mye sex, er fullstendig sexgærne, og vil ikke kunne tilfredsstilles skikkelig av menn på hennes egen alder. 

😂😂😂

Herlighet, hvor tar du det fra?!

Uten å starte noen ny diskusjon – jeg tviler sterkt på om en 26-åring er i stand til å tilfredsstille en voksen kvinne på samme måte som en voksen og erfaren mann. De er ikke steingamle når de er 44 heller, vet du 😉

• Liker 4
Skrevet

Ja. Det er også ekkelt 

Anonymkode: 2367f...358

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexgærne 😆

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om uvitenhet! 😂

Skulle tro du snakket om folk på 80!

Svar til ts er selvfølgelig at det er helt greit! ALT er greit så lenge de involverte er voksne og vil!

Endret av Pia Sofia
  • Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Selvfølgelig er det greit. 

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Desperat? Hvordan?

Det finnes menn som tenner på eldre kvinner også. Eller tror du alle menn tenner på yngre jenter hele tiden? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder selvsagt andre veien og sant? 

Skrevet

Min personlige erfaring er at sex er bedre med en eldre kvinne, som ikke er så opptatt av kroppshysteri, og som selv faktisk syns hun er flott og naturlig. Mer avslappet i senga og viser en helt annen nytelse enn unge jenter som leser for mange blogger, og ønsker seg gavekort på Fornebuklinikken.

Jeg sier ikke at det er slik for alle jenter/damer. Men jeg har i alle fall den opplevelsen selv. Men mediaskapt kroppspress er i mine øyne en demper på seksuell nytelse for mange.

Anonymkode: a70e9...a77

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...