AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 I Oslo. Tenkte prøve gå klar av den verste rushen når jeg nå engang må ut dit... Anonymkode: ed02e...c55
Minya Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Enten så snart de åpner dørene, eller så seint som overhodet mulig før de stenger. Dette gjelder ihvertfall Slependen. Du skriver bare Oslo, så da vet jeg ikke om du mener Slependen eller Furuset, siden begge Ikea'ene har Ikeabuss fra Oslo sentrum 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 1 minutt siden, Minya skrev: Enten så snart de åpner dørene, eller så seint som overhodet mulig før de stenger. Dette gjelder ihvertfall Slependen. Du skriver bare Oslo, så da vet jeg ikke om du mener Slependen eller Furuset, siden begge Ikea'ene har Ikeabuss fra Oslo sentrum Enten eller, har ikke helt bestemt meg ennå 😉Regner med det ikke er store avvik i besøk fra Slependen til Furuset... Takk for svar, da blir det ennå noen timer til! Anonymkode: ed02e...c55
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Gjelder samme som på Furuset som på Slependen egentlig. Jeg synes mellom 19 og 21 på lørdag kan være greit der i hvert fall. Tidligere på dagen kan man nok ta meg med dit hvis man vil utsette meg for tortur, for det er forferdelig! Anonymkode: ed59d...156
Minya Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Enten eller, har ikke helt bestemt meg ennå 😉Regner med det ikke er store avvik i besøk fra Slependen til Furuset... Takk for svar, da blir det ennå noen timer til! Anonymkode: ed02e...c55 Fordelen med Slependen er at den er noe større slik at de ikke virker som det er like mye folk der.
Supernova17 Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 På lørdager er det som regel mye folk, men jeg hadde kanskje gått rett før stengetid og heller planlagt godt på forhånd hva jeg skulle kjøpe.
Grønt blad Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 Like før stengetid er det få folk på IKEA. Tror det gjelder alle Ikea-varehusene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå