lillesnillelilla Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Hva bruker dere tørket salvie og tørket isop til? Har ulike urter i krukker som jeg har tørket i sommer, men er usikker på hva jeg skal brukesalvie og isop til. Har de i utgangspunktet fordi jeg liker plantene så har tenkt å ha de som stauder, men er litt usikker på hva de kan brukes til.
Skogkløver Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Salvie er helt fantastisk til gnocchi 😍
Rumle Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 7 minutter siden, Skogkløver skrev: Salvie er helt fantastisk til gnocchi 😍 Steker du de i smør med salvie oppi?
Skogkløver Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 2 timer siden, Rumle skrev: Steker du de i smør med salvie oppi? Ja, etter de har kokt steker jeg de med smør og masse salvie. Det hender jeg har oppi rosmarin også 1
Rumle Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 Akkurat nå, Skogkløver skrev: Ja, etter de har kokt steker jeg de med smør og masse salvie. Det hender jeg har oppi rosmarin også Takk! Dette må prøves Har så utrolig mye salvie i år, så det passer bra 😊 1
lillesnillelilla Skrevet 24. august 2019 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2019 Takk for tips kan man bruke tørket salvie, eller bør det være frisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå