Gå til innhold

Overreagerer jeg? Seksuelle kommentarer om andre damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har sex 1-2 x i uka- alltid på hans initiativ. Han vet jeg kunne tenke meg mer. Flere ganger har han fortalt meg når han våkner med stiv penis. Kan si som at fikk den ikke ned -vanskelig å sove ol. Jeg har sagt med humor at da kan vi jo ha litt sex? Men det avslår han. På søndag var en sånn dag. Vi hadde hatt sex en gang den uka. Han forteller meg om stiv pikk når jeg våkner. Legger meg inntil han og stryker på han. Han sier da nå står vi opp. Har ikke hatt sex etter det. 

Igår kom han hjem fra jobbtur og kunne fortelle at siden det var lenge siden vi hadde hatt sex merket han at han la ekstra godt merke til den pene dama som holdt foredrag. Jeg spurte hva han tenkte på da og han sa at han kunne tenke seg å ta henne bakfra ( spøk og han er ikke utro) 

det hører med til historien at jeg la opp til sengekos før han reiste noe han avslo. 

Jeg ble kjempesint og sa at det er provoserende å bli avvist den ene dagen for 2 dager etter få høre at han legger merke til andre pene damer. 

Vet ikke jeg... er dette normalt i deres forhold? 

Anonymkode: a324b...5f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt ikke. For en dust. Hvorfor vil han ikke ha mer sex? 

• Liker 7
Skrevet

Sjarmerende mann du har, synd han har så dårlig folkeskikk. Du får begynne å legge ut om alle de deilige mannfolka du legger merke til. Greit at man ikke blir blind om man er i et forhold, men noe kan en gjerne holde for seg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er helt unormalt.

"Jeg ble kjempesint og sa at det er provoserende å bli avvist den ene dagen for 2 dager etter få høre at han legger merke til andre pene damer."

Hva sa han da?

Anonymkode: 5247a...e5f

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er helt unormalt.

"Jeg ble kjempesint og sa at det er provoserende å bli avvist den ene dagen for 2 dager etter få høre at han legger merke til andre pene damer."

Hva sa han da?

Anonymkode: 5247a...e5f

At når jeg spurte måtte jeg forvente et ærlig svar. Han spurte om han heller skulle løyet? Ehhh ... ja det syns jeg 😡 Ts. 

Anonymkode: a324b...5f1

• Liker 1
Skrevet

Ikke normalt. Døds respektløst. Jeg hadde fika til han og han skulle fått slite for å gjøre opp for det de neste ukene. Hadde nekta å vaske tøyet hans, og han fikk være den som lagde mat. Sex hadde han heller ikke fått, før han viste han forgudet meg og angret som en hund med halen mellom bena på hva han klarte å prestere å si. Hva søren?! 

Anonymkode: b3d4f...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...