Gå til innhold

Bli kjent med foreldre i klassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 10 begynte i denne klassen i 3, hun går nå i 5. Da hun kom var det et etablert klassemiljø. Også foreldrene.. Jeg hilser på 4-5 foreldre mens resten holder seg for seg selv. Hun ene moren var tilstede i bursdagen til barnet mitt, tilbudte henne kaffe, brus, kake men hun sa nei til alt og var stort sett stille. Da ble det vanskelig å smalltalke😊 forventer ikke å bli venner med alle, men å kunne småprate når man sees må da kunne gå an? Eller skal jeg gi opp? Til neste år starter yngste barnet mitt i første, kanskje det blir litt lettere da. 

Anonymkode: 91347...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun bare var sjenert? 

Anonymkode: f193e...faf

• Liker 1
Skrevet

Synes det er så mange asosiale og avvisende foreldre i mange sammenhenger. Har opplevd det mye, og er så glad jeg er ferdig med sånne foreldresammenkomster. Ble så sliten og lei av at det var sånn, og har dessverre hørt mange oppleve det samme som meg av kolleger og venninner. Hva er det med folk? Er det farlig å være litt hyggelig og inkluderende? Småprate litt og være litt interessert i andre? 

Anonymkode: bb725...70d

• Liker 2
Skrevet

Vil har nokk sosial kontakt på jobb!😊😉

orker ikke ovessosiale foreldre😎

Anonymkode: 95a08...397

• Liker 2
Skrevet
På 24.8.2019 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Synes det er så mange asosiale og avvisende foreldre i mange sammenhenger. Har opplevd det mye, og er så glad jeg er ferdig med sånne foreldresammenkomster. Ble så sliten og lei av at det var sånn, og har dessverre hørt mange oppleve det samme som meg av kolleger og venninner. Hva er det med folk? Er det farlig å være litt hyggelig og inkluderende? Småprate litt og være litt interessert i andre? 

Anonymkode: bb725...70d

Noen har angst, så de har brukt alt de har for å komme seg ut. Det kan være skilsmisse, økonomiske problemer, syke foreldre og mye annet. Jeg er introvert og synes small-talk er grusomt. Jeg prøver, men må som oftest legge meg med hodepine etter slike ting som du beskriver.

Anonymkode: 1ab38...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...