Gå til innhold

Orker ikke lese nyheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som ikke orker å lese eller se noe særlig på nyheter for tiden ? Jeg blir så deppa og lei meg av alt faen-skapet rundt omkring, andre som også har det sånn ?

Anonymkode: e57f2...97e

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller. Det er ingenting positivt ved det, og man sitter bare trist igjen. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye fokus på personlige tragedier, som tross alt ikke har noe å si for andre enn det gjelder. Hvorfor trenger jeg å vite at tre personer krasjert med en lastebil og døde på andre siden av landet og liknende? 

Det skjer jo masse positivt i verden også, hvorfor kunne ikke nyheten hatt mer om det? 

Tror samfunnet hadde hatt bedre av det 

Anonymkode: 49269...124

• Liker 3
Gjest Forumhei
Skrevet

Har på meg filtere som jeg kaller det, samme som når jeg er på jobb, observerer  uten å kjenne for mye på ting, skru så klart denne evnen av når det kommer til kona og familien♥️

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Det er ingenting positivt ved det, og man sitter bare trist igjen. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye fokus på personlige tragedier, som tross alt ikke har noe å si for andre enn det gjelder. Hvorfor trenger jeg å vite at tre personer krasjert med en lastebil og døde på andre siden av landet og liknende? 

Det skjer jo masse positivt i verden også, hvorfor kunne ikke nyheten hatt mer om det? 

Tror samfunnet hadde hatt bedre av det 

Anonymkode: 49269...124

Det med bilulykker er vel ikke noe som media bør dekkes over, det er jo for at andre skal lære av det også. 

Men jeg er enig i at alt politikk-relaert er bare drit. Orker ikke følge med lenger på politikk og sånn.....

Jeg savner slik det nordiske samfunnet var på 90-talet egentlig... sukk.

Anonymkode: 13b8c...335

• Liker 2
Skrevet

Samme her. 

Anonymkode: 0094f...ac5

Skrevet

Jeg ser på serier og filmer istedenfor på nyheter

Skrevet

Hvordan følger dere med på hva som skjer i verden hvis ikke dere får med dere nyheter?

• Liker 1
Gjest frankie1985
Skrevet

Veit ikke, syns det bare er tull det de sier sort sett

Skrevet

Jeg blir også bare deppa av nyheter, sjekker innom NRK en gang imellom, og får jo med meg ting på fb og kg.

Anonymkode: 05fc5...c38

Skrevet

Jeg skjermer meg mot utenriks, men føler meg litt forpliktet til å følge med på lokale nyheter og innenriks. Ser aldri nyheter på tv. Leser nyheter på nett, så jeg kan velge hvilke overskrifter jeg vil klikke på.

Anonymkode: 5d202...9b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...