AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Følte meg trøtt, uopplagt og jobb dagen etter. Hadde allerede avtale seinere i uken. Hadde det hatt betydning for deg? Anonymkode: 6e51f...8fb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Så lenge du foreslår et nytt tidspunkt så skulle det vel gå greit. Og en ærlig forklaring Anonymkode: dd5ae...620 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Spørs vel om hvor tidlig i bekjentskapet det er snakk om. Er det første eller andre date for eksempel ville jeg tolka det som at du ikke er spesielt interessert Anonymkode: 56f9f...2ff 4
Gjest Middelmådig Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Om du bare endrer den, så går det fint. Avlysning uten nytt tidspunkt er ikke okey.
Cata Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 Kommer vel an på når i datingfasen det er. Hadde det vært 2. date og daten hadde avlyst med en sånn grunn så hadde jeg følt meg uinteressant, hadde det vært på 15. date så hadde jeg sannsynligvis syntes det hadde vært helt greit. Alle kan ha en dårlig dag. 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 Avlyste første date med mannen fordi jeg var blitt syk. Spurte kjapt om vi heller kunne møtes en annen dag, så vi møttes en uke senere. Gikk heldigvis fint for oss, men der og da var jeg forberedt på at han ikke ville vente på meg. Anonymkode: 0b69a...3dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 Jeg måtte avlyse en første date en gang pga jeg var helt mentalt på felgen pga jobb. Hadde en sjef som drev med maktmisbruk. Jeg skrev en melding tidlig dagen før og sa det akkurat slik det var. At det ene og alene skyldes at jeg var mentalt utkjørt og ville trolig ikke være noe godt selskap. Jeg foreslo ny dag da. Vi møttes til en første date. Det gikk ikke videre mellom oss, men det skyldtes at vi ikke ville det samme. Ikke at vi forskjøv første date. Anonymkode: 54cb6...aec
Gjest Familytree Skrevet 24. august 2019 #8 Skrevet 24. august 2019 Jeg vil tolke at du ikke er interessert. Eksen min glemte alltid datoene. Jeg brydde meg ikke om jeg hilste eller ikke, men jeg tror det er forskjell mellom å være interessert i datoer og å være interessert i personen.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #9 Skrevet 24. august 2019 Jeg er vant med at kvinner kommer på "unnskyldninger" fordi de ikke er interessert så hadde sett det som kroken på døra. Anonymkode: 72bf0...9de
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #10 Skrevet 24. august 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vant med at kvinner kommer på "unnskyldninger" fordi de ikke er interessert så hadde sett det som kroken på døra. Anonymkode: 72bf0...9de Selvom avtalt nytt møte? Anonymkode: 6e51f...8fb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #11 Skrevet 24. august 2019 For min del spørs del veldig på når du endrer det 😅 Jeg hadde en fyr som klokken 02.00 sa at han kanskje ikke kunne allikevel, vi skulle møtes klokken 12.00, altså 10 timer senere 😅 Ja den ble ikke godt mottatt. Dette skulle være første date, jeg endte med å ende hele greia og møtte aldri han her, for useriøst 😅 Men om du sier i fra litt før, altså dagen før er ok, men ikke 02.00 på natta 😂 De aller fleste har vært der, de er trøtte og slitne og bare ikke orker noe Anonymkode: a77ea...024 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #12 Skrevet 24. august 2019 Avlyste noen timer før. Så egentlig kort varsel. Har datet noen ganger så ikke første date, men litt redd hva han tenkte. Anonymkode: 6e51f...8fb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #13 Skrevet 24. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Avlyste noen timer før. Så egentlig kort varsel. Har datet noen ganger så ikke første date, men litt redd hva han tenkte. Anonymkode: 6e51f...8fb Det trenger ikke å bli 100% negativt. Som jeg skrev, litt avhengig av når på dagen 😅 02.00 på natta er for meg uakseptabelt 😅😂 Som jeg skrev, de fleste har slike dager og kan kjenne seg igjen Krysse fingrene for at dette er en hyggelig mann som har full forståelse 🤞🏻 Anonymkode: a77ea...024 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #14 Skrevet 24. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trenger ikke å bli 100% negativt. Som jeg skrev, litt avhengig av når på dagen 😅 02.00 på natta er for meg uakseptabelt 😅😂 Som jeg skrev, de fleste har slike dager og kan kjenne seg igjen Krysse fingrene for at dette er en hyggelig mann som har full forståelse 🤞🏻 Anonymkode: a77ea...024 Håper han er det. Tenkte å sende han en hilsen i dag 😊 Anonymkode: 6e51f...8fb 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #15 Skrevet 24. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vant med at kvinner kommer på "unnskyldninger" fordi de ikke er interessert så hadde sett det som kroken på døra. Anonymkode: 72bf0...9de Om vedkommende hadde foreslått et nytt tidspunkt og sagt ifra i god tid så hadde det vært ok. Men om det hadde skjedd neste gang også, så hadde det blitt sånn "what ever" og jeg hadde nok avskrevet vedkommende. Anonymkode: 4b5e6...d94 3
Svartfugl Skrevet 24. august 2019 #16 Skrevet 24. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte meg trøtt, uopplagt og jobb dagen etter. Hadde allerede avtale seinere i uken. Hadde det hatt betydning for deg? Anonymkode: 6e51f...8fb Jeg tar det som et veldig dårlig tegn, men ser det jo an. skjer det flere ganger, er jeg ikke interessert, for da antar jeg at fyren ikke er interessert. Jeg er også av oppfatningen om at en avtale er en avtale. Jeg kan ofte føle meg litt trøtt og uopplagt før en avtale, enten det er å treffe venner, eller en date. Men da tar jeg meg sammen og drar likevel. 3
Daria Skrevet 24. august 2019 #17 Skrevet 24. august 2019 (endret) Jeg blir generelt grinete om noen avlyser en avtale på noen timers varsel, med mindre det har skjedd noe spesielt, uansett hvem og hva. Det er respektløst ovenfor den man har en avtale med, som har satt av tid og prioritert deg foran andre ting. "Jeg er sliten" høres veldig fort ut som "Jeg gidder ikke anstrenge meg" eller "Jeg har ikke lyst nok". Sliten er alle fra tid til annen, men man klarer å holde avtalene sine likevel. At du skulle jobbe dagen etter og hadde en avtale senere i uka visste du jo om på forhånd? Endret 24. august 2019 av Daria 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #18 Skrevet 24. august 2019 Kommer litt an på hvordan det blir gjort og hvor lenge før. Jeg kan ha full forståelse at hun er ekstremt sliten og ønsker å flytte daten så lenge jeg får noen timers varsel, og helst med et forslag eller to til alternativ dato. Da viser man at man fortsatt er interessert. Kort og lite konsis begrunnelse, eventuelt ingen god grunn i det hele tatt, og/eller avlysning minutter før vi skal møtes vil jeg nok tolke som at hun ikke er interessert nok. Anonymkode: 84b79...f90 1
SoWhat? Skrevet 24. august 2019 #19 Skrevet 24. august 2019 Gir et dårlig signal når man bryter avtaler. Syns det er et must at folk er pålitelige. Bedre å møte opp og fortelle at det ikke vil noen lang kveld fordi du er sliten. Bare å møte opp er bedre enn å avlyse, om det så kun ble en kopp kaffe. Ikke interessert nok kan det også bli tolket som. Alle vet at det vi virkelig har lyst til, det klarer vi selv om vi er slitne.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #20 Skrevet 24. august 2019 9 minutter siden, SoWhat? skrev: Gir et dårlig signal når man bryter avtaler. Syns det er et must at folk er pålitelige. Bedre å møte opp og fortelle at det ikke vil noen lang kveld fordi du er sliten. Bare å møte opp er bedre enn å avlyse, om det så kun ble en kopp kaffe. Ikke interessert nok kan det også bli tolket som. Alle vet at det vi virkelig har lyst til, det klarer vi selv om vi er slitne. Tja, ikke nødvendigvis alltid. Kommer an på hva slags belastninger man har i privatlivet/familielivet og eventuelt jobb det. Noen har ekstremt krevende jobber som virkelig kan kjøre deg helt ut i grøfta. Enkelte slektninger av meg er f. eks. leger som stort sett jobber 15 timers dager, og jeg kan fint tenke meg at det kjører deg i grøfta i blant. Andre har enormt krevende familieforhold. For min del kommer det an på måten det blir gjort (man kan f. eks. foreslå ny dato) og hvor lenge før. Anonymkode: 84b79...f90 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå