AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Her presentert av en designer i Miami. Artig med så tydelige trekk fra 80/90tallet! https://www.youtube.com/watch?v=bAYnLA3hQdE Anonymkode: cbb83...4bf
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Linken funker ikke. Anonymkode: d91f2...c2c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 https://www.youtube.com/watch?v=bAYnLA3hQdE Anonymkode: cbb83...4bf
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Huff nei.. Dette var lite appetittelig Anonymkode: 55ca0...dd6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 Synes mye var fint, liker 90talls-stilen Anonymkode: 3a84c...341 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 Lurer nå det blir akseptert å bade i streng for menn i Norge. Jeg (mann) har samboer (kvinne) og vi begge bader og går med sting i hverdagen. Utrolig hvor for et får stempel som homofil når noen ser at en har streng truse på seg. Det er ikke magen årsiden H&M, Dressmann og Cubus hadde stringtruse til men. Hvor skal det kun være akseptabelt at det er bare kvinner som kan gå med det. Jeg jobber innen helse (akutten), ser flere og flere menn som bruker string. Skjønner ikke at det skal være flaut å bruke det. Hadde vært kjekt å sett hva som hadde skjedd viss jeg som mann, hadde bada i string på norsk strand. Anonymkode: 18ba5...d2e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 Jeg for min del synes ingen skal bruke stringtruser 😜 Nå er det jo ikke noe forbud mot det da, så bruk hva du vil. Jeg hadde ikke tenkt at du var homofil av den grunn, men kan uansett ikke skjønne at det gjør noe om noen tror det. Du lurer på hva som hadde skjedd hvis du badet med string i Norge? Noen hadde trodd du var homofil, noen hadde trodd at du likte å vise deg frem, noen (bl.a. meg) ville ment at du hadde dårlig smak, og noen ville ikke brydd seg/ tenkt noe spesielt. Utover det, ingenting. Anonymkode: d7b61...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå