Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Stabbing Westward Puddle of Mudd Hell is For Heroes Seether Sinch Trapt!!!!!!!
Cronos Skrevet 15. mai 2005 #5 Skrevet 15. mai 2005 Rock er bra!! Det spørs jo litt hva du mener med "rock". Det kan være alt fra lettere til veldig tungt. Blant de lettere og mest populære finner du: Counting Crows The Black Crowes (sørstats-aktig) Weezer Pixies (går for å være bra) Dave Matthews Band Ellers har du jo også klassikere som Iron Maiden og KISS Uff.. det er så mange! Si hva du er på jakt etter..
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #6 Skrevet 15. mai 2005 Rock er bra!! Det spørs jo litt hva du mener med "rock". Det kan være alt fra lettere til veldig tungt. Blant de lettere og mest populære finner du: Counting Crows The Black Crowes (sørstats-aktig) Weezer Pixies (går for å være bra) Dave Matthews Band De du nevner over der går vel mer under "pop". Iallefall pop-rock.
Cronos Skrevet 15. mai 2005 #7 Skrevet 15. mai 2005 De du nevner over der går vel mer under "pop". Iallefall pop-rock. Nettopp. Vet ikke om jeg skal anbefale Soilwork eller Hootie and the Blowfish. Rock er så mangt.
Gjest Spacegirl Skrevet 16. mai 2005 #8 Skrevet 16. mai 2005 Her var det masse bra musikk jeg ikke hadde hørt om før . Lastet nettopp ned litt av alt, og likte veldig godt Trapt, Tool og Hell is for Heroes. Anbefaler også Draconian (husker ikke om de er nevnt i denne tråden)
-Fisken- Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2005 Hm, altså jeg liker musikk som greenday, linken park osv. Er ikke helt sikker på hvilken sjanger de går under, men. Tenkte det var litt sånn rock/punk.
Cronos Skrevet 18. mai 2005 #10 Skrevet 18. mai 2005 Ok. Da kan du jo prøve disse: Alien Ant Farm Papa Roach Puddle of Mudd Saliva Rage Against The Machine Powerman 5000 Lostprophets Rancid Nine Inch Nails Pennywise Korn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå