Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange år som ufør, vil jeg prøve meg ute i jobb igjen. Har muligens frisknet litt til. Jeg må bare fortelle at jeg gleder meg noe helt utrolig. Endelig en arbeidsplass, kolleger, meningsfull hverdag, utvikling, penger, noe å holde på med, mindre symptomer som begynner å komme under kontroll, bedre pensjon, slippe fordommer, og i det hele tatt. Dere som har helsa i behold og en god jobb å gå til: Det er et privilegium. 

Jeg er så lykkelig at jeg snart går i taket. Måtte bare få det ut. :) 

Anonymkode: 57ed5...0b0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter mange år som ufør, vil jeg prøve meg ute i jobb igjen. Har muligens frisknet litt til. Jeg må bare fortelle at jeg gleder meg noe helt utrolig. Endelig en arbeidsplass, kolleger, meningsfull hverdag, utvikling, penger, noe å holde på med, mindre symptomer som begynner å komme under kontroll, bedre pensjon, slippe fordommer, og i det hele tatt. Dere som har helsa i behold og en god jobb å gå til: Det er et privilegium. 

Jeg er så lykkelig at jeg snart går i taket. Måtte bare få det ut. :) 

Så bra :klappe: masse lykke til 😄 !!!

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Så bra :klappe: masse lykke til 😄 !!!

Mange takk :) Er bare en liten stillingsbrøk men en begynnelse, så får vi se hva jeg klarer etterhvert. Har heldigvis en ettertraktet utdannelse, og noen års erfaring. Er takknemlig ovenfor arbeidsgivere som godtar hull i CVen. Vi trenger flere slike. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange takk :) Er bare en liten stillingsbrøk men en begynnelse, så får vi se hva jeg klarer etterhvert. Har heldigvis en ettertraktet utdannelse, og noen års erfaring. Er takknemlig ovenfor arbeidsgivere som godtar hull i CVen. Vi trenger flere slike. 

Det er jo superbra og veldig positivt uansett stillingsbrøk :klappe: Da får du jo kjent litt på hvordan ting fungerer og så kan du eventuelt øke den med tiden :) . Absolutt, burde vært flere slike arbeidsgivere!

Skrevet

Planen er å øke med tiden hvis alt går bra. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Planen er å øke med tiden hvis alt går bra. 

Ikke øk for fort!! Den lærte jeg raskt, vent minst 1år eller lenger....alt skal føles riktig. Energinivå etc. For meg endte det opp på 2 dager i uken. 40% fast.

Anonymkode: 70d48...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...