AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Etter mange år som ufør, vil jeg prøve meg ute i jobb igjen. Har muligens frisknet litt til. Jeg må bare fortelle at jeg gleder meg noe helt utrolig. Endelig en arbeidsplass, kolleger, meningsfull hverdag, utvikling, penger, noe å holde på med, mindre symptomer som begynner å komme under kontroll, bedre pensjon, slippe fordommer, og i det hele tatt. Dere som har helsa i behold og en god jobb å gå til: Det er et privilegium. Jeg er så lykkelig at jeg snart går i taket. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 57ed5...0b0 3
Jr.Garcon Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter mange år som ufør, vil jeg prøve meg ute i jobb igjen. Har muligens frisknet litt til. Jeg må bare fortelle at jeg gleder meg noe helt utrolig. Endelig en arbeidsplass, kolleger, meningsfull hverdag, utvikling, penger, noe å holde på med, mindre symptomer som begynner å komme under kontroll, bedre pensjon, slippe fordommer, og i det hele tatt. Dere som har helsa i behold og en god jobb å gå til: Det er et privilegium. Jeg er så lykkelig at jeg snart går i taket. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 57ed5...0b0 Så bra masse lykke til 😄 !!! 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 10 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Så bra masse lykke til 😄 !!! Mange takk Er bare en liten stillingsbrøk men en begynnelse, så får vi se hva jeg klarer etterhvert. Har heldigvis en ettertraktet utdannelse, og noen års erfaring. Er takknemlig ovenfor arbeidsgivere som godtar hull i CVen. Vi trenger flere slike. Anonymkode: 57ed5...0b0
Jr.Garcon Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange takk Er bare en liten stillingsbrøk men en begynnelse, så får vi se hva jeg klarer etterhvert. Har heldigvis en ettertraktet utdannelse, og noen års erfaring. Er takknemlig ovenfor arbeidsgivere som godtar hull i CVen. Vi trenger flere slike. Anonymkode: 57ed5...0b0 Det er jo superbra og veldig positivt uansett stillingsbrøk Da får du jo kjent litt på hvordan ting fungerer og så kan du eventuelt øke den med tiden . Absolutt, burde vært flere slike arbeidsgivere!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 Planen er å øke med tiden hvis alt går bra. Anonymkode: 57ed5...0b0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Planen er å øke med tiden hvis alt går bra. Anonymkode: 57ed5...0b0 Ikke øk for fort!! Den lærte jeg raskt, vent minst 1år eller lenger....alt skal føles riktig. Energinivå etc. For meg endte det opp på 2 dager i uken. 40% fast. Anonymkode: 70d48...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå