Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #1 Skrevet 12. mai 2005 det ble slutt mellom meg og exen for tre måneder siden. vi fant ut at det ikke funket lenger. vi hadde et avstands forhold, så vi så ikke til hverandre så veldig ofte. vi bestemte oss for å være venner etter bruddet, men han tar aldri kontakt med meg. . det gjør det ekstra vondt for meg.... at at han ikke engang vil ha kontakt. hva burde jeg gjøre? vil ikke mase på ham heller, men jeg savner veldig å ha kontakt med ham...
Gjest tralala Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Var sammen med eksen i ti mnd'er, gjorde det slutt fordi vi aldri så hverandre, han jobbet for mye osv.. Men når jeg gjorde det slutt så tok han nesten ikke kontakt lenger.. Helt til jeg fikk meg ny kjæreste, og jeg ikke lenger ville ha han tilbake.. DA blir han sjalu og vil ha meg tilbake.. Hva er det med gutter?
Gjest Violetta Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Kanskje dere har forskjellige forventninger til hva dere mener med vennskap? Å skilles som venner trenger ikke å innebære så mye kontakt. Ikke vet jeg.
Laila Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Jeg hadde latt ham være. Det er ikke lett for alle å gå fra et forhold til vennskap. En annen ting er at det virker som du har følelser for ham ennå. Ville det ikke vært å gjøre deg selv en bjørnetjeneste å holde fast i vennskapet?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Sitter du og venter på at han skal ta kontakt med deg? Hva med å ringe selv? Går fint an. Ellers må jeg vel si som andre - det er sjelden vits i, og han synes nok livet uten deg er helt OK siden han ikke husker på å ringe. Du må nok innse det, eller stramme deg opp og ringe selv og se hvordan det blir å snakke sammen igjen. Men det er trist etter et brudd, ja. :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Jeg hadde latt ham være. Det er ikke lett for alle å gå fra et forhold til vennskap. En annen ting er at det virker som du har følelser for ham ennå. Ville det ikke vært å gjøre deg selv en bjørnetjeneste å holde fast i vennskapet? jo, jeg har fremdeles litt følelser for ham. eller, det går litt opp og ned. vi ble enige om å gjøre det slutt, men jeg angrer kanskje litt nå.... uansett så gjør det vondt å ikke å kontakt med en person som har betydd såpass mye i livet mitt . jeg er jo fortsatt glad i ham, og vi hadde det veldig gøy sammen.....
pusla Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Har hatt det litt sånn jeg også i forhold til eksen min. Vi ble også enig om å holde kontakten, men etter noen sms'er fram og tilbake i starten så døde det helt ut. Jeg ville jo innerst inne høre mer fra han, men forsto at det beste kanskje var å bare la det ligge. Enklere å komme over noen når man ikke har kontakt, og ofte sier man dette med å være venner i starten uten at det trenger å bli en realitet. Å være venn med en så "fersk" eks kan være vanskelig.
Mrs. K Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Kanskje han mener at det å være venner, er det man er når man ikke er uvenner. Dere er ikke uvenner og går ikke og prater shit om hverandre og gjør livet surt for hverandre. That's it! Hilsen Trille
Gjest seroxata Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 det er et merkelig fenomen det der, menn vil alltid være venner etter et brudd, men det holder kankje to dager det, så hører du ikke mer fra de nesten.. aner ikke hvorfor
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 Har inntrykk av at menn og kvinner legger forskjellig i begrepet "være venner". Mange kvinner tror eksen skal bli en kjempenær venn fordi "jeg er fortsatt glad i ham", mens for menn tror jeg det er en måte å gjøre bruddet penere på......
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #11 Skrevet 13. mai 2005 Du vil ha kontakt med ham fordi? Dere er jo ikke sammen lenger, da kommer dere heller ikke til å være en del av hverandres liv mer. Å skilles som venner betyr ikke at dere fortsetter å ha masse kontakt bare som venner istedenfor kjærester, da hadde dere vel ikke trengt å gjøre det slutt i utg pkt? Det vil bare si at dere ikke er uvenner, kan snakkes om dere ses, og er en frase som brukes for at bruddet skal føles greit. Hvis du fortsatt har følelser for ham er det vel bra dere ikke har kontakt, ellers er det vanskelig å komme over noen. Vil du på død og liv ha kontkat kan da DU også ta kontakt vel? Høre hvor landet ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå